Anonym (Här också) skrev 2020-12-21 18:18:33 följande:
Okej, hur får du börja må då? Menar har du ont och ligger eller klarar du smärtan med värktabletter? Hört många som blöder massor och som viker sig av smärta..
Har en pojke som är 5 år, kämpade 3 år för att få honom och nu i 3 år har vi kämpat för syskon.. Fick Letrozol utskrivet för att hjälpa till med ägglossningen och andra omgången plussade vi, vi var så glada men samtidigt direkt kände jag att detta skulle inte gå vägen.. Så imorgon vid 08.30 får jag mitt svar. Blöder fortfarande, eller det kommer fortfarande rosa/brunt/rött på papperet när jag torkar mig.
Skönt med en så tidig tid imorgon. Fruktansvärt när man kämpat så. Denna va oxå efterlängtad. Försökt ett år. Innan det avbröt vi en graviditet pga kromosomfel då kämpade vi 1,5 år. Önskar sååå att du slipper gå igenom ett missfall!
Har inte speciellt ont. Beror nu på hur långt gången man är. Har klarat mig utan smärtstillande. Vill helst inte ta det! Innan när jag var på toa hade blödningen minskat. Så skönt om det mesta kommit ut nu och jag slipper blöda hela julen. Vill bara kroppen ska återgå till det normala så man får försöka igen. Jag fyllde 39 precis så är stressad över åldern :/