Hur började ditt tidiga missfall
Ligger också och väntar ut ett missfall. Har blödigt klarrött rinnigt än sålänge inga klumpar el smärta nu på morgonen. Men känner att detta inte kommer gå vägen :(. Även om man hoppas in i det sista...
Ligger också och väntar ut ett missfall. Har blödigt klarrött rinnigt än sålänge inga klumpar el smärta nu på morgonen. Men känner att detta inte kommer gå vägen :(. Även om man hoppas in i det sista...
Är i vecka 7 (6+3) och misstänker även jag att jag har fått eller håller på att få missfall.
Började för 3 dagar sedan med rosa på pappret, blev lite mer rött dagen efter, som rött lite slime på pappret och idag bruna flytningar. Har fått en akuttid imorgon för att göra vul.
Har inte haft ont något men känner att det inte kommer gå vägen då jag knappt haft några symtom innan heller
Ska egentligen inte vara på vul förrän den 28e men jag kände att jag vill inte vänta så länge innan jag får svar iom att jag blöder, ingen värk eller så bara att det kommer blod när jag torkar mig. Inte runnit i toaletten eller kommit något i trosskyddet bara just när jag torkar mig.
Känner att jag redan vet utgången av detta, kände det på mig redan när jag hade plussar att det var något som sa inom mig att detta kommer inte gå hela vägen. Har slagit bort när maken sagt att jag ska köra försiktigt iom att jag har två med mig i bilen nu, svarat med ett leende men sen bara slagit bort det. En ren känsla bara inombords. På ett sätt ska det bli skönt imorgon och få höra vad de säger om allt.
Tråkigt att höra att det tilltagit för dig ?? Mycket blod och klumpar eller hur ter det sig för dig?
Okej, hur får du börja må då? Menar har du ont och ligger eller klarar du smärtan med värktabletter? Hört många som blöder massor och som viker sig av smärta..
Har en pojke som är 5 år, kämpade 3 år för att få honom och nu i 3 år har vi kämpat för syskon.. Fick Letrozol utskrivet för att hjälpa till med ägglossningen och andra omgången plussade vi, vi var så glada men samtidigt direkt kände jag att detta skulle inte gå vägen.. Så imorgon vid 08.30 får jag mitt svar. Blöder fortfarande, eller det kommer fortfarande rosa/brunt/rött på papperet när jag torkar mig.
Var just hos gyn och kollade.. Hon kunde varken säga bu eller bä. Hon tror att jag inte är lika långt gången som jag enligt sista mensen är eftersom vi har haft hormonbehandling och då brukar man ha ägglossning senare. Kunde se att blödning nu inte längre finns, att jag har en slemhinna på 18mm (vilket hon menade på är bra då den brukar vara ca 8mm vid mens) och fick en ny tid om två veckor för att kolla då hur det ser ut. Hon trodde att jag var ca 5+0/1 och att det då såg normalt ut men att vi skulle avvakta tills om två veckor igen då jag ska tillbaka. Men hon trodde på detta så lite hopp ändå..
Hoppas att du inte behöver ta smärtstillande och att du/ni snart får ett efterlängtade plus!! Förstår känslan av åldern som spelar in, är inte där själv än men känner att tiden ändå rinner ifrån oss iom att vi kämpat nu i 6 år totalt för att få barn, vi har en son men skulle så gärna vilja ha ett syskon där också med i bilden.