Jag hade av och till fram till mf bruna flytningar nån dag i taget men hoppades att det inte betydde nåt, för det kan också vara helt ok. När det hände (v. 9) vaknade jag tidigt på morgonen och då hade jag stoppat täcket mellan benen, måste ha varit undermedvetet, och det var helt blött av blod, kläderna var så klart helt nerblodade och det hade också kommit en stor fläck på sängen.
Jag blödde otroligt mycket, rejäla mängder, och hade klumpar, en del små men mest stora, nästan som en knuten näve åt gången för det levrade sig en del och främst var det ju materia som skulle ut. Jag åkte till sjukhuset så snart jag kunde få tag i akut-gyn och checka av med dem. Jag kunde inte ens ge ett urinprov att testa graviditet för det var för mycket blod i muggen. På sjukhuset kom också de riktigt stora klumparna, då var de större än en knytnäve. Jag fick megablöjor och det rann ändå över, riktigt mycket var det.
Jag mådde ändå rätt bra i kroppen annars. Jag fick ju medicin som skulle driva ut resterna, då hade läkaren redan gjort en undersökning också inkl UL, och det som märktes mest var frossan men annars mådde jag helt ok. Jag var kvar på sjukhuset 2-3 timmar eller så, de ville ju se så allt gick bra innan jag fick gå hem. Jag fick till och med en macka och en kopp te
De skickade med ett graviditetstest att ta ett par veckor efter, det ska vara ett särskilt och inte de man köper i handeln. Jag blödde några dagar, ungefär som en vanlig mens. En vecka efter började jag störtblöda igen, stora mängder som blödde ner ännu mer kläder, och det var frågan om jag ev skulle till sjukhus igen men det lugnade ner sig på något dygn som tur var. Sedan testade jag negativt när det var dags och så var allt över.
Vill också inflika att blodfläckar går bort jättebra med hjälp av salt och kallvatten!