Inlägg från: Gameofthrones |Visa alla inlägg
  • Gameofthrones

Julklapp

Har hon ett kontokort? Ge henne pengar, 

Skönhetsproudukter:
    dagkräm, läppbalsam, deo, nagllack, hårborste, accessoarer, 

Mat;
    Gillar hon laga mat? köp en riktig barnkockskniv, Baksett, 

Ljudböcker, familjespel, Har hon tv spel, ge henne nytt spel,

Kläder som hon vill verkligen ha, fuskpälsjacka? Snygga tröjor

Musikalisk? Köp gitarr, en akustiskt. dem är inte dyra,

Symaskin, ?

• Gameofthrones
    Förälder till 2 skrev 2020-12-09 16:59:27 följande:

Tack!

Nagellack har jag funderat på. Hon är inte så tidigt med övrigt smink och annat.

Bakgrejer får hon av mormor

Spelar älskar vi övriga i familjen men denna underbara unge är ingen spelare, så dålig förlorare....

Symaskin var lite roligt. Ska kolla upp det.

Det är bra att kunna vara utan makeup och sånt. Ser skillnad på mina syskonbarn och min är inte så gammal än hon går i 6 års verksamhet. Har äldre barn dock. Killar.

Mitt ena syskonbarn hon är inte dugg intresserad av smink men däremot, naglarna puffa upp dem och håret. Hon är 11 år. Min dotter ser upp till henne så naglar och hår är viktigt!

Symaskin har jag köpt till min minsta hon gillar det. Det finns olika varianter. På symaskiner. Hon är väldigt estetisk av sig.

Hoppas att du hittar ngt.
  • Gameofthrones
    Förälder till 2 skrev 2020-12-09 20:54:05 följande:
    Hon är inte utseende fixerad/intresserad som vissa i klassen, hon är den bekväma som vill vara bekvämt snygg. Men vad gör det om kläderna inte matchar. Men hon börjar vilja måla naglarna.

Vad har du köpt för symaskin? Tänker att det ska vara något riktigt men inte tokdyrt eller tungt. Jag har en gammal ärvd symaskin från 70 talet. Hon har sytt på den någon gång men den känns lite farlig för henne (eller så är jag hönsig)
    Jag har köpt via Panduro, dem har väldigt enkla och stoppskydd för nålen så inte barn gör sig illa. Jag har köpt en Singer för 1.400. symaskinsgrossiten.se Den ska jag ge till henne när hon blir äldre =)
Svar på tråden Julklapp