Nybliven mamma och vill flytta hem :(
Det låter som att du behöver flytta. Du måste så klart fråga din sambo hur han kan låta dig tro att han är ok med tanken, sedan tvärvända och vägra ge en förklaring. I värsta fall får du flytta på egen hand.
Det låter som att du behöver flytta. Du måste så klart fråga din sambo hur han kan låta dig tro att han är ok med tanken, sedan tvärvända och vägra ge en förklaring. I värsta fall får du flytta på egen hand.
Ja det tror jag. Där ts är nu har hon en enda person, sin sambo. Om hon flyttar hem har hon sin släkt och en gemenskap. Har hon ensam vårdnad har hon all rätt i världen att flytta, och även med gemensam vårdnad kan de komma överens om att hon kan flytta.
Hellre flytta på egen hand till ett ställe där man har ett sammanhang än att sitta och ruttna bort på ett ställe där man även utan pandemi lever utan något större socialt liv.
Jag har inte försökt skrämma TS över huvud taget, jag säger att de i tråden som säger att hon ska ta med sig ungen och flytta är dumma i huvet. Det finns ingen garanti för att hon får ta med sig barnet, det kan precis lika väl bli pappan som får vårdnaden.
Det är du som antingen inte kan läsa, eller så letar du efter möjligheter att bli sekundärkränkt.