9 missfall - söker bästa kliniken i världen
Hej på er alla fina!
Nu var det längesedan jag var här, har inte orkat och blev inte gravid alls på cirka 1 år (tidigare blivit gravid lätt men fått 8 missfall) pga inte gravid alls skulle vi få iVF hjälp i sverige men det bröts nu vid 9e missfallet.
Jag är därmed i kontakt med Olga kliniken i ryssland då de kollar äggen noga innan införandet för att undvika missfall, så att förutsättningarna är de bästa - de har även garanti om det inte fungerar - positivt då völsigt dyrt.
Nu till min fråga - har tidigare varit i Aten tråden så jag vill komma i kontalt med någon som har koll både på hjälpen i Aten kontra exv. Olga i Ryssland + gärna andra alternativ för att få koll på vad som är bäst för oss (vill gärna få den bästa hjälpen i världen då så måbga missfall och fyller snart 36).
Kan tillägga att jag gjort bla mensblodtest i Grekland och ätit antibiotika för 1.5år sedan men fått missfall efter det. Även gjort mängder av tester i sverige (lite ökad risk för blodpropp så tagit fragmin) även tagit prednisolin, trombyl,levaxin och progesteron för bästa förutsättningar
Men inget har hjälpt. Immuntester man kan göra i sverige är bra - lite förhöjt protein S (osäker på vad det innebär). Spermietest på mannen bra men vet ej hur bra de testerna är i sverige - inte så bra har jag hört.
supertacksam för hjälp vart jag bör vända mig med mina besvär! Vill träffa de som är bäst på att utreda missfall i världen!