• Nata1979

9 missfall - söker bästa kliniken i världen

Jag har varit hos Olga 2 gånger och dom är duktiga , men tyvärr misslyckades vi där och sen kom covid.

Testade Huddinge och sophiahemmet , så okunniga och oproffsiga.

Just nu är jag på min 11e clinic och endast Eliva clinic i sthlm har kunnat hjälpa mig.

Är på Ruvardag 12/Bim +1 Och har test dag 10/12.

• Nata1979
    Anonymochorolig18 skrev 2020-12-10 10:45:20 följande:

Hade du också problem med missfall? vad gjorde eöiva clinic annorlunda?

fick du svar på vad som gick fel på olga clinic? hade precis möte med dom. Deras kromosomscreening på befruktade ägg lät väldigt positivt

Jag har haft många missfall el så har det inte fäst.

Det är pga dålig kvalité på mina ägg. Fast nu har vi lyckats och få ut bra ägg men problemet är min livmoder som inte klarar av det.

Så nästa vecka ska jag skrapa min livmoder och sen göra insättning.

Min kusin hade 9 missfall och till slut fick hon göra en rejäl skrapning av livmoder hos Olga och hon fick barn på en gång.

Detta ska jag göra nu.

Men varför får du missfall ? Är det pga dina ägg? Eller livmoder?
  • Nata1979
    Anonymochorolig18 skrev 2020-12-10 20:52:57 följande:

tänkte även på vad kliniken i sthlm gör annorlunda mot olga? kan vi vända oss till en klinik i sverige så är det ju enklare och billigare.

trodde inte man kollade att äggen/embryon var optimala i sverige (PGT-A som de gör i ryssland ) har du fått göra det i SWE?

Jag tycker du ska ringa till Eliva clinic i Stockholm och kolla upp allt med läkaren. Hon är lika bra som Olga fast när det kommer till mina behandlingar o resultat så lyckades hon bättre än Olga.

Våra kroppar är annorlunda och reagerar olika så klart.

Jag känner flera par som varit utomlands och testat nästan allt. Men hos henne har dom lyckats ändå.

Hon heter Farnosh.
Svar på tråden 9 missfall - söker bästa kliniken i världen