Inlägg från: Anonym (Nyfiken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken)

Sambo vill att jag röker

Anonym (Fröken) skrev 2021-12-29 19:01:03 följande:
    Det va en rolig uppdatering! Sånt gillas!
    Hej,
    Är det fortfarande hett och adderar rökningen fortfarande en speciell känsla för dig och mannen?
    Något spännande att berätta sedan senast?
    Kul med en liten uppdatering.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Fröken) skrev 2022-03-14 21:18:54 följande:

Hej! 

Jo men det måste jag säga att det gör! Vet inte om det har hänt så jätte mkt sedan senast. Men njuter att av att kunna tända igång honom precis när jag vill. Sen att jag trivs förträffligt som rökare gör det ju inte sämre. 

Hur går det för er?

Härligt att det fungerar bra och fortfarande förundrad över din resa. Här har tyvärr inte hänt något mer än det jag skrev senast. Det går trögt.
    Röker du öppet inför dina föräldrar nu? Hur reagerade de?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Been there, are there) skrev 2022-03-16 12:00:36 följande:

Hemma hos oss är det nya tider sen 1,5 månad tillbaka. Mannen har helt slutat röka?

Hej

Hur tänker du kring det?
    Hur går det då med rökningen i sexlivet?
    Några tankar på att sluta själv?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Been there, are there) skrev 2022-03-16 19:25:06 följande:
    Det är hans beslut och självklart respekterar jag det. Han gjorde det utifrån att han tränar för att springa Stockholm Maraton :)

Sexlivet är fortsatt bra men just nu helt utan rökning.

Nej, jag har inga planer på att sluta just nu och det är inte heller något tjat från mannen att jag gör det.
    Hej
     Blir sexet annorlunda, kanske sämre, utan cigg?
    Saknar du rökningen som en del av sexet och i så fall på vilket sätt?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2022-03-15 09:10:08 följande:
    Härligt att det fungerar bra och fortfarande förundrad över din resa. Här har tyvärr inte hänt något mer än det jag skrev senast. Det går trögt.
    Röker du öppet inför dina föräldrar nu? Hur reagerade de?
    Hej igen,

Länge sedan jag såg dig här?

Du skrev för länge sedan att du röker öppet men att dina föräldrar inte visste. Har i någon annan tråd läst om ?problemet? att berätta för föräldrarna även om man är vuxen. Hur har det gått för dig och röker du fortfarande ett paket om dagen?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Fröken) skrev 2022-03-14 21:18:54 följande:

Hej! 

Jo men det måste jag säga att det gör! Vet inte om det har hänt så jätte mkt sedan senast. Men njuter att av att kunna tända igång honom precis när jag vill. Sen att jag trivs förträffligt som rökare gör det ju inte sämre. 

Hur går det för er?

Hej igen
    Länge sedan jag hörde från dig. 

Hoppas du har någon uppdatering att dela.
    Här har det faktiskt börjat lossna lite och vi tar en cigg tillsammans ganska ofta. Känns lite häftigt????

Hade varit skoj att höra av dig

• Anonym (Nyfiken)

Hej

Det är nog oftare som hon sällskapar på eget initiativ än jag som initierar. Det blir inget i sänghalmen då vi inte röker inne men kan ju funka ändå.

Röker du fortf i sängen och går han igång på samma sätt som tidigare?

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Been there, are there) skrev 2022-03-16 19:25:06 följande:
    Det är hans beslut och självklart respekterar jag det. Han gjorde det utifrån att han tränar för att springa Stockholm Maraton :)

Sexlivet är fortsatt bra men just nu helt utan rökning.

Nej, jag har inga planer på att sluta just nu och det är inte heller något tjat från mannen att jag gör det.
    Hej,
    Har din man klarat att sluta helt? Det har ju gått ngn månad nu och kan vara tufft under semestern.
    Röker du fortfarande och saknar du det (när ni har sex)?

Min fru har rökt en del under semstern vilket är mysigt.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Been there, are there) skrev 2022-10-22 20:42:14 följande:

Hej alla!
    Längesen det var något liv i den här tråden. Någon som har något kul att berätta?

Håller med?.du svarade aldrig på mina frågor😊
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Been there, are there) skrev 2022-10-25 22:04:53 följande:
    Ja, han har slutat helt medan jag fortfarande röker.

Njae, kan inte säga att jag saknar det. Var sak har sin tid och vi har bra sex även utan rökningen.

Tack för uppdateringen.

Det är ju som du skriver att allt har sin tid men om man har en fetish för detta är det nog inget som går över😊

Svar på tråden Sambo vill att jag röker