Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-10-09 14:42:37 följande:
Det jag vill veta eller höra erfarenheter om hur sexlivet faktiskt har förändrats, med rökning som en sexuell turn-on.
Vi har varit tillsammans under många år, och har ett stabilt liv. Min man vill alltid utveckla vårt sexliv, och nu har han börjat prata och fantisera om att jag röker, och hur kåt han blir av det. Förutom rökning skulle han vilja att jag klär mig mer utmanande, och att jag ändrar mitt beteende och attityd en del också, Mindre präktighet, mer öppenhet mot att en "dålig" kvinna
Jag tycker det är bra av dig att öppna upp för lite förändring och det verkar som ni kan få en spännande tid framöver.
Jag instämmer med din man om att rökningen och känslan i allmänhet att ens kvinna är lite ?dålig?, utmanande och tom lite kinky är en stor turn on. Dock ska det vara med stil och det ska inte se ?billigt? ut.
Jag tror några av tjejerna på tråden kan berätta deras syn på hur sexlivet förändrats med rökningen. Dock kan jag intyga att det för egen del har stor inverkan på min kåthet om min fri är ditt gamla jag eller det du kanske kommer bli. Testa ska du få se.
Vilka beteenden och attityder ska ändras?
Lycka till och håll oss uppdaterade om hur det går.