Regeringens el-fiasko
Var har du hittat det annat än om epoch times? SwebbTv, Samnytt klassas oxå som att sprida desinformation.. men kvällstidningarna? Nä, det står inte i det jag länkat till om du inte läst mellan raderna och orden och lagt in någon egen betydelse för.. så frågan kommer igen. Vad menar du?
Nåväl, det är helt enkelt dina kriterier som gäller.
Och vad har du kallat ifrågasatt vetenskapsinformation på områden som Covid-19, klimatet, invandring och så vidare genom åren? - om inte desinformation en endaste gång. 🙂
Förvräng inte mitt påstående för att det ska passa ditt narrativ.
...
Jag hade exempelvis sett väldigt bortkommen ut om jag hade skrivit att övrig och politiskt färgad media spred samma konspirationsteorier, desinformation och alternativ fakta som Epoch Times - vilket du skrev att jag hade skrivit.
Min diskurs hade blivit helt nedskjuten om "Jag läser inte kvällstidningar." hade inneburit att jag inte tar del av något sådant innehåll överhuvudtaget - vilket du gav sken av att uttrycket innebär. Och jag hade även sett väldigt dum ut.
I båda fallen så drabbar det såväl mig och min diskurs väldigt negativt.
Så, hur drabbade det här dig/din diskurs negativt? - är det av vikt så ber jag naturligtvis om ursäkt, till skillnad från andra. 🙂
Har du dock ingenting av vikt att erbjuda - det vill säga din anmärkning - så har du bara gett dig själv ett tillfälle att se väldigt småsint ut och helt i oförstånd med problemen när någons text faktiskt förställs.