Padirac skrev 2024-11-27 23:19:09 följande:
Tydligen är det ett forum för diskussioner, men kanske inte för att varje skribent förklarar vad den menar med sin text
Det finns säkert de som skriver det de inte menar, av olika orsaker, och andra som skriver inlägg efter inlägg om att åter andra inte ska fråga vad de menar efter som de skriver vad de menar
istället för att bemöta frågan som ställs om att de faktiskt menar att epoch times och kvällstidningar sprider samma grad av desinformation, alternativa fakta och konspirationsteorier och att de grundar det på att de inte läser kvällstidningar men tar del av något sort innehåll eller andras uppfattningar om innehåll på sociala medier.
Har någon bett om priser? Nu tror jag att du skriver det du menar, men att det liksom fallet med att kvällstidningarna sprider desinformation, konspirationsteorier och alternativa fakta är någonting som är taget ur luften, eller kanske de där sociala medierna varifrån uppfattningen att kvällstidningarna sprider samma grad av desinformation och alternativa fakta och konspirationsteorier.
Att undvika ämnet genom att först avvika till livliga diskussioner om att lösa kvällstidningar och sedan till att inte vilja dela ut ej begärda priser säger en del om nivån på debatten.
Jag föreslår att du kollar på länken du fick om epoch times och lägger in olika kvällstidningar för att få en utomstående och oberoende uppfattning om hur epoch times skiljer sig från kvällstidningarna men är att jämföra med Avpixlat/Samnytt och liknande sk*tmedia.
Du har inte frågat vad jag menar. Du har skrivit som om jag har menat någonting annat än det som står (läs: förställt) för att efter jag har rättat dina fadäser, frågat om jag menar det som jag skriver.
Har du sådär svårt för kronologisk ordning igen eller vill du helt enkelt hoppa över de mer oklädsamma bitarna?
Jag ser hur som helst inga studier om kvällstidningar. Du verkar dock föreslå att jag ska lägga in olika kvällstidningar i en länk om Epoch Times och för att få en utomstående samt oberoende uppfattning om hur Epoch Times skiljer sig från kvällstidningar:
"Jag föreslår att du kollar på länken du fick om epoch times och lägger in olika kvällstidningar för att få en utomstående och oberoende uppfattning om hur epoch times skiljer sig från kvällstidningarna men är att jämföra med Avpixlat/Samnytt och liknande sk*tmedia."
Nu är det jag som får fråga: Vad menar du? Blir det enligt dig en oberoende studie/utomstående samt oberoende uppfattning om kvällstidningar om man gör på det viset? Är det 'klicka, dra och släpp' som gäller och för att lägga in olika kvällstidningar i länken?
Om någon är nyfiken så är det här länken i fråga:
www.nbcnews.com/news/us-news/epoch-times-falun-gong-growth-rcna111373