Padirac skrev 2022-05-15 21:34:21 följande:
Ja, det är inte jag som sprider SDs och alternativhögerns propanda Digestive,
om du tycker att det är diskurs och debatt att göra det så får du stå för det själv.
80 mil propellarblad är väl knappast en konsumentupplysning som tillför någonting . det är ett pseudoproblem som Jönson och sedan du för fram som ett verkligt problem.
"Det är vanligt att vänsteraktivister inte vet vad diskurs och debatt innebär. Fokus ligger snarare på informationskontroll och shame-stämplar, vilket är exakt hur du jobbar och har jobbat i flera år här."
Det verkar som att du tagit upp 'vänteraktivisternas' fokus - någonting som SDs vurmare och fotfolk hållit på med betydligt längre än jag bemött dem med deras egna ord här på FL.
Vad är det du kallar för SDs och alternativhögerns propaganda? Att påpeka vindkraften har sina problem?
Det är alltså inga problem att vi inte kan återvinna bladen på vindkraftverk? Jag skulle snarare påstå att de som förespråkar vindkraft - något sånär seriöst - just försöker lösa den här återvinningsfrågan. Men det är tydligen att kasta bort tid på ett pseudoproblem enligt dig.
Ja, allt jag gör och säger kopplar du till SD, det är sedan gammalt.
Det finns inte en enda meningsmotståndare i dessa forum som du inte kopplar till SD. Din fixering saknar vikt och i praktiken delar du runt ett färdigtuggat tuggummi som tappat smaken för drygt fem år sedan.
Det enda du säger är att meningsmotståndare helt enkelt hör hemma hos SD. Och tillslut lyssnar de på dig och kompani som har haft detta mantra år in och år ut.