Regeringens el-fiasko
Och jag som är fortfarande kvar i desinformationen som inte ska förnekas som en ren lögn och man blir rätt frågande att du inte sagt detta att hur fel det var.
Och du inbillar dig att han sade det för en dag sedan, är ett det argument för desinformationen är rätt eller fel?
Vad har du för agenda som inte klarar av att säga det klart och tydligt att det är desinformation och det påståendet användaren kom med och som sen den som var med på beslutet och Vattenfalls Ordförande fick komma och berätta att allt som KilbIll och Padirac sade var korrekt.
Så varför har du så stora svårigheter att säga detta klart och tydligt att detta påstående var fel och desinformation då det upprepades så ofta.
Du vet jag kommer aldrig släppa detta, så det är bra du fortsätter så vi ser hur en politisk ideologi får en person att vägra säga det var en lögn och desinformation, verkar vara en bräcklig en.
Så denna användare, kom denne med desinformation och var det rätt eller fel?
Att du hela tiden slingrar dig undan, det betyder att du inte vill erkänna hur galet fel det var och det gör en rätt frågande pga svårt perplext beteende på något så enkelt som detta.
Lugnt, jag återkommer tills det sitter.
Du har alltså precis svarat på ett inlägg där jag beskriver saken i fråga som rent teknisk desinformation och du borde ha varit klar med med min hållning för längesen.
Jobbar du på att ha den mest oattraktiva debattstilen på Familjeliv eller har du gått sönder?