Digestive skrev 2022-09-06 09:05:22 följande:
Nej, man rättfärdigar inte något genom att påpeka att Vattenfall har gjort olika utlåtanden och som till viss del har sagt emot varandra. Det har ingenting med rättfärdigande att göra.
Sedan står det 1) mellan raderna att jag bekräftar ordförandens senaste utlåtande i sak, vilket jag även förtydligade för dig och 2) på flera ställen står det att jag personligen håller ett led av regeringar ansvariga samt 3) i faktisk klartext att ursprungsinlägget var teknisk desinformation. Alla läsare kan kontrollera det här.
Hur får man dessa tre punkter samt inledande stycke till ett rättfärdigande av ursprungsinlägget, klyban?
Det är bara repulsivt med riktade lögner och misstänkliggörande men det är tydligen vad som klär dig bäst och när du själv får välja. Jag hoppas dock att du har gott om ombyten i garderoben för jag ser dig hellre välklädd.
Meningslöshet.
Jo, vi alla såg hur du försökte med en dag har han sagt det och så hemskt det var, och allt som det bygger är på en saklighet av beslut och annat.
Det är beklämmande att du står bakom denna desinformation och i tron ingen ser det, hade någon ljugit så illa och så länge om dessa reaktorer, så hade jag sagt till dom varför de ljuger, för det är vad desinformationen innebär.
Och något du inte fördömer det allra minsta inser man, för försvaret är där hela tiden.
Det är galet intressant att fakta inte duger, fakta ifrån källan inte duger, och allt är regeringens fel alltid.
Men förklara nu varför du vet bättre än Vattenfalls Ordförande som var med när beslutet tog.
Och komiken är när Regeringen lägger ett energiförslag och ersättningar, så är alla partier med, men en del fortsätter att fabulera och desinformera om detta.
Är det vad höger står för idag och vägra ta in fakta och sen ljuga om det, är detta deras politiska bas att prata strunt?
Digestive skrev 2022-09-06 09:05:22 följande:
Nej, man rättfärdigar inte något genom att påpeka att Vattenfall har gjort olika utlåtanden och som till viss del har sagt emot varandra. Det har ingenting med rättfärdigande att göra.
Sedan står det 1) mellan raderna att jag bekräftar ordförandens senaste utlåtande i sak, vilket jag även förtydligade för dig och 2) på flera ställen står det att jag personligen håller ett led av regeringar ansvariga samt 3) i faktisk klartext att ursprungsinlägget var teknisk desinformation. Alla läsare kan kontrollera det här.
Hur får man dessa tre punkter samt inledande stycke till ett rättfärdigande av ursprungsinlägget, klyban?
Det är bara repulsivt med riktade lögner och misstänkliggörande men det är tydligen vad som klär dig bäst och när du själv får välja. Jag hoppas dock att du har gott om ombyten i garderoben för jag ser dig hellre välklädd.
Meningslöshet.
Nej, de har de inte alls gjort olika, men det är lugnt, jag förstår det är en del av försvaret att det är okey med desinformation.
Och det är mycket intressant att agendan är viktigare än sanningshalten, vad vill man ha sagt med det?