• MrDisco

Trekant? Vart hittar vi extra man?

Kan tänka mig att det finns många som bara vill vara med för egen vinning vilket jag dock har svårt att förstå. Allt blir så mycket bättre om alla deltagare får njuta och ha det bra. 

• MrDisco
    Anonym (Dateingsida?) skrev 2020-11-15 13:08:19 följande:
    Absolut! Vi brukar tänka att vi är tre individer inte ett par och en extra kille. Vad vill alla? Vad gillas eller gillas inte? Vilka gränser finns? Och framförallt vilka olika fantasier vill var och en förverkliga..., sedan är det bara att fantisera tillsammans.
    Ja, det är frågor som behöver besvaras och som sätter ramarna, skapar tillit och trygghet mellan personerna som är involverade. Sen ska det finnas en kemi också. Ni har helt klart en bra ingångspunkt =). 
  • MrDisco
    Anonym (Dateingsida?) skrev 2020-11-15 13:34:58 följande:
    Ja såklart!

Vi kryddar vardagenmellan gångerna med sms och eggar upp varandra i vardagen

Det är en enastående krydda =). Bekräftar att kemin finns där och bygger upp inför kommande träffar. 

(Vi vill!) Ställer samma fråga tillbaka, vart träffar man par?

Jag har testat ett par sidor men tycker det bara är kukbilder och skamförslag/desperata till höger och vänster så avreggar mig nästan lika fort som jag skapar ett konto. 

• MrDisco
    Anonym (Dateingsida?) skrev 2020-11-15 13:55:25 följande:
    Bäst är faktiskt tex som här där mer ?normala? människor hänger.

Guldkornen finns överallt men sjukt svåra att hitta bland all sand.
    Uttrycket ju fler kockar desto sämre soppa passar kanske bra där, mycket mer som ska klicka på fler personer och preferenser. 

Nu har jag inte varit här så värst länge men visst, lite vettigare tycker jag det är. Är ingen uttalad dejtingsida så kanske det som gör det. 

Hehe,"bland all sand" bra uttryck. Är verkligen mycket sand på forum/sidor.
Svar på tråden Trekant? Vart hittar vi extra man?