• Anonym (Vi vill!)

Trekant? Vart hittar vi extra man?

Hej där ute!

Vi har länge pratat och diskuterat om en trekant med en extra man här hemma.

Vi båda går igång rejält på tanken, men vart ska vi hitta denna man?

Vi har för ett par år sedan träffats och haft sex med ett annat par men sen kom det lite barn i vägen så detta upphörde, tyvärr! Och detta par är inte aktuellt i dagsläget!

Den gången använde vi oss utav Bodycontact men den sidan verkar inte ta emot nyregistreringar längre.

Bodycontact hade ju varit ett alternativ, även swingersklubbar hade ju också funkat om det inte vore för Covid.

Så våran fråga är vart hittar vi en extra man?

Nån som har tips? Allt ska vara väldigt diskret!

Mvh D och K

• Svar på tråden Trekant? Vart hittar vi extra man?
  • Anonym (Kul)

Efter dagens slut har ni säkerligen flera erbjudanden från FL. Annars är det väl internet som gäller i tider av Covid. 

• Anonym (Dateingsida?)

Så kul ni tar upp det igen... så har vi också gjort, men faktiskt med samma man som innan barnen. Kul!

Ni har inte kvar ert gamla konto?

Vet många annonserar via tex Tinder eller liknande dateingsiter... men beror ju på hur anonym man ska lyckas vara....

Det är sjukt svårt att hitta bra seriösa killar som inte bara vill vara med för egen vinning..,

• Anonym (Vi vill!)
    Anonym (Dateingsida?) skrev 2020-11-15 12:44:13 följande:

Så kul ni tar upp det igen... så har vi också gjort, men faktiskt med samma man som innan barnen. Kul!

Ni har inte kvar ert gamla konto?

Vet många annonserar via tex Tinder eller liknande dateingsiter... men beror ju på hur anonym man ska lyckas vara....

Det är sjukt svårt att hitta bra seriösa killar som inte bara vill vara med för egen vinning..,

Ja vi känner att det är dags att återuppta! Och vill börja med en extra man.

Vi har tyvärr inte kvar gamla kontot på BC.

Med paret vi träffade förut blev det mest ? 1 mot 1? bara för partnerbyte vill säga , aldrig några trekanter :)

Tinder går tyvärr bort då vi vill vara så anonyma det går.

Jo fruktansvärt svårt att hitta seriösa personer tyvärr.

Mvh D och K
  • MrDisco

Kan tänka mig att det finns många som bara vill vara med för egen vinning vilket jag dock har svårt att förstå. Allt blir så mycket bättre om alla deltagare får njuta och ha det bra. 

• Anonym (Dateingsida?)
    MrDisco skrev 2020-11-15 13:05:40 följande:

Kan tänka mig att det finns många som bara vill vara med för egen vinning vilket jag dock har svårt att förstå. Allt blir så mycket bättre om alla deltagare får njuta och ha det bra. 

Absolut! Vi brukar tänka att vi är tre individer inte ett par och en extra kille. Vad vill alla? Vad gillas eller gillas inte? Vilka gränser finns? Och framförallt vilka olika fantasier vill var och en förverkliga..., sedan är det bara att fantisera tillsammans.
  • Anonym (Vi vill!)
    Anonym (Dateingsida?) skrev 2020-11-15 13:08:19 följande:

Absolut! Vi brukar tänka att vi är tre individer inte ett par och en extra kille. Vad vill alla? Vad gillas eller gillas inte? Vilka gränser finns? Och framförallt vilka olika fantasier vill var och en förverkliga..., sedan är det bara att fantisera tillsammans.

Håller med!

Men och hitta den ?rätta? är inte lätt!

Men den som väntar på nåt gott....
  • MrDisco
    Anonym (Dateingsida?) skrev 2020-11-15 13:08:19 följande:
    Ja, det är frågor som behöver besvaras och som sätter ramarna, skapar tillit och trygghet mellan personerna som är involverade. Sen ska det finnas en kemi också. Ni har helt klart en bra ingångspunkt =). 
  • Anonym (Dateingsida?)
    MrDisco skrev 2020-11-15 13:17:10 följande:

Sen ska det finnas en kemi också. Ni har helt klart en bra ingångspunkt =). 

Ja såklart!

Vi kryddar vardagenmellan gångerna med sms och eggar upp varandra i vardagen
  • MrDisco
    Anonym (Dateingsida?) skrev 2020-11-15 13:34:58 följande:
    Ja såklart!

Vi kryddar vardagenmellan gångerna med sms och eggar upp varandra i vardagen

Det är en enastående krydda =). Bekräftar att kemin finns där och bygger upp inför kommande träffar. 

(Vi vill!) Ställer samma fråga tillbaka, vart träffar man par?

Jag har testat ett par sidor men tycker det bara är kukbilder och skamförslag/desperata till höger och vänster så avreggar mig nästan lika fort som jag skapar ett konto. 

• MrDisco
    Anonym (Dateingsida?) skrev 2020-11-15 13:55:25 följande:
    Bäst är faktiskt tex som här där mer ?normala? människor hänger.

Guldkornen finns överallt men sjukt svåra att hitta bland all sand.
    Uttrycket ju fler kockar desto sämre soppa passar kanske bra där, mycket mer som ska klicka på fler personer och preferenser. 

Nu har jag inte varit här så värst länge men visst, lite vettigare tycker jag det är. Är ingen uttalad dejtingsida så kanske det som gör det. 

Hehe,"bland all sand" bra uttryck. Är verkligen mycket sand på forum/sidor.
  • Williamcc

Hej! Bodycontact är nog snart uppe de drar iallafall från pluskontot, men prova hemligg.se trevlig sida mer som trådar o diskussioner

• Anonym (oro)

Om ni hittar nån på BodyContact så måste ni kolla upp eventuella som är intresserade. De flesta är nog där för egen vinnings skull

• Anonym (Vi vill!)
    Williamcc skrev 2020-11-15 15:13:09 följande:

Hej! Bodycontact är nog snart uppe de drar iallafall från pluskontot, men prova hemligg.se trevlig sida mer som trådar o diskussioner

Tack för tipset :)!
  • noah1
    Anonym (Vi vill!) skrev 2020-11-15 12:09:55 följande:

Hej där ute!

Mvh D och K

Hej

Det finns numer ett par bra appar som är gjorda för par som vill träffa andra par eller singlar. Skriv en rad så kan jag tipsa om dem som fungerar.

• Anonym (Man)
    Anonym (Vi vill!) skrev 2020-11-15 12:09:55 följande:

Hej där ute!

Vi båda går igång rejält på tanken, men vart ska vi hitta denna man?

Vi har för ett par år sedan träffats och haft sex med ett annat par men sen kom det lite barn i vägen så detta upphörde, tyvärr! Och detta par är inte aktuellt i dagsläget!

Den gången använde vi oss utav Bodycontact men den sidan verkar inte ta emot nyregistreringar längre.

Bodycontact hade ju varit ett alternativ, även swingersklubbar hade ju också funkat om det inte vore för Covid.

Mvh D och K

Som någon annan skrev: Var i landet finns ni?

Och hur tänker ni er att det ska gå till? Hemma hos er? Hotell? Annat? Interaktion mellan männen, eller handlar det mer om att kvinnan i centrum och dubbelknulla henne eller... ja, vad tänker ni er?

• Bybon
    noah1 skrev 2020-11-17 20:31:46 följande:

Hej

Det finns numer ett par bra appar som är gjorda för par som vill träffa andra par eller singlar. Skriv en rad så kan jag tipsa om dem som fungerar.

Varför inte tipsa här i tråden. Om dom nu är bra.
  • Anonym (Dateingsida?)

Hur har det gått? Något napp?

Vi har bestämt att söka par mer aktivt... men inte lagt ut annons eller så än.

• Anonym (Dateingsida?)
    noah1 skrev 2020-11-17 20:31:46 följande:

Hej

Gärna tips!
Svar på tråden Trekant? Vart hittar vi extra man?