Inlägg från: Anonym (Dateingsida?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dateingsida?)

Trekant? Vart hittar vi extra man?

Så kul ni tar upp det igen... så har vi också gjort, men faktiskt med samma man som innan barnen. Kul!

Ni har inte kvar ert gamla konto?

Vet många annonserar via tex Tinder eller liknande dateingsiter... men beror ju på hur anonym man ska lyckas vara....

Det är sjukt svårt att hitta bra seriösa killar som inte bara vill vara med för egen vinning..,

• Anonym (Dateingsida?)
    MrDisco skrev 2020-11-15 13:05:40 följande:

Kan tänka mig att det finns många som bara vill vara med för egen vinning vilket jag dock har svårt att förstå. Allt blir så mycket bättre om alla deltagare får njuta och ha det bra. 

Absolut! Vi brukar tänka att vi är tre individer inte ett par och en extra kille. Vad vill alla? Vad gillas eller gillas inte? Vilka gränser finns? Och framförallt vilka olika fantasier vill var och en förverkliga..., sedan är det bara att fantisera tillsammans.
  • Anonym (Dateingsida?)
    MrDisco skrev 2020-11-15 13:17:10 följande:

Sen ska det finnas en kemi också. Ni har helt klart en bra ingångspunkt =). 

Ja såklart!

Vi kryddar vardagenmellan gångerna med sms och eggar upp varandra i vardagen
  • Anonym (Dateingsida?)

Hur har det gått? Något napp?

Vi har bestämt att söka par mer aktivt... men inte lagt ut annons eller så än.

• Anonym (Dateingsida?)
    noah1 skrev 2020-11-17 20:31:46 följande:

Hej

Det finns numer ett par bra appar som är gjorda för par som vill träffa andra par eller singlar. Skriv en rad så kan jag tipsa om dem som fungerar.

Gärna tips!
Svar på tråden Trekant? Vart hittar vi extra man?