Drömmer om att min fru har sex med annan man
Jag har precis samma fantasi men min fru är inte intresserad - eller så vågar hon inte erkänna det för mig. Tyvärr för jag tror det skulle ge vårt sexliv en riktig nytändning...
Jag har precis samma fantasi men min fru är inte intresserad - eller så vågar hon inte erkänna det för mig. Tyvärr för jag tror det skulle ge vårt sexliv en riktig nytändning...
Då är det bara att respektera att din fru inte är intresserad.
Ni måste ju vara 2 om detta, och dessutom prata igenom det noga.
Jag och min fru lever din dröm.
Jag har fått titta på och vi har också haft trekanter.
Men jag fick starta ett långsiktigt projekt som tog fem år innan jag och vi kunde få uppleva det på riktigt för första gången.
Fem år av väl avvägt, kärleksfullt, klokt, försiktigt och taktiskt arbete. Även vissa inslag av manipulation skulle någon säkert kunna säga.
Om man verkligen vill uppleva detta, om man är fullständigt säker och det inte råder minsta lilla tvivel, så måste man nog i de allra flesta fall räkna med att det kräver massor av engagemang och tålamod, och att det kan komma att ta riktigt lång tid innan man kommer någon vart.
Men det finns massor att studera, läsa och fördjupa sig i, särskilt på engelska. Massor av skräp men också väldigt mycket som är seriöst och med väldigt många goda råd och tillvägagångssätt som man kan följa efter eget huvud.
Jag fick testa en hel del, tvingades vara mycket långsiktig, fick lägga massor av engagemang under lång tid och fick vara öppen för att byta taktik och tillvägagångssätt flera gånger.
Men nu har vi ett helt fantastiskt samliv och många härliga äventyr har vi upplevt och många fler ser vi båda fram emot, med ömsesidig glädje och förväntan.
Även vårt eget kärleksliv på egen hand blomstrar som aldrig förr.