• Anonym (Kan inte släppa mina fantasier)

Drömmer om att min fru har sex med annan man

Detta är en fantasi som jag haft i många år så länge jag och min sambo varit tillsammans. Det hela började för ca 15 år sedan med att vi var unga nyförälskade och låta. Vi pratade lite om trekant men upptäckte ganska snart att det som gjorde mig upphetsad var att se henne ha sex med någon annan kille. Det här visserligen varit en del försök igenom åren då hon träffat någon kille . Men så fort hon är borta på resa eller ute på fest så börjar mina fantasier att spira. Vet inte riktigt vad det är som gör mig så upphetsad. Men älskar att föreställa mig henne varmt och ömt ha het och passionerad sex med en snygg man. Som kan få henne att njuta i fulla drag. Det hela låter ju helt sjukt kanske är det det också. Men kan bara inte släppa mina fantasier. Vi har pratat om det någon gång hon vet mycket väl vad jag gillar. Men ibland känns det bara som att det skulle vara enklast att radera mina drömmar. Då jag inte tror att dom kommer att bli sanna. Finns det fler som känner igen sig? Kanske finns det till och med kvinnor som känner igen sig ?

• Svar på tråden Drömmer om att min fru har sex med annan man
  • Sexlicens

Känner absolut igen mig. Troligen fler med mig.

Varit gift med en kvinna i ca 15 år, som var periodare inom just hotwife.

Otäckt men samtidigt jäkligt spännande och förbjudet.

Vet du om din sambo vill?

• villhatrekant

Jag har precis samma fantasi men min fru är inte intresserad - eller så vågar hon inte erkänna det för mig. Tyvärr för jag tror det skulle ge vårt sexliv en riktig nytändning...

• Sexlicens
    villhatrekant skrev 2020-11-14 16:33:21 följande:

Jag har precis samma fantasi men min fru är inte intresserad - eller så vågar hon inte erkänna det för mig. Tyvärr för jag tror det skulle ge vårt sexliv en riktig nytändning...

Då är det bara att respektera att din fru inte är intresserad.

Ni måste ju vara 2 om detta, och dessutom prata igenom det noga.
  • Anonym (Kan inte släppa mina fantasier)
    Sexlicens skrev 2020-11-14 16:32:45 följande:

Känner absolut igen mig. Troligen fler med mig.

Varit gift med en kvinna i ca 15 år, som var periodare inom just hotwife.

Otäckt men samtidigt jäkligt spännande och förbjudet.

Vet du om din sambo vill?

Hon vet att jag är helt öppen för det. Men tyvärr har hon inte så stort behov av sex. Visst har hon blivit attraherad av män och vi har pratar om det men det har inte blivit mera än så.
  • villhatrekant
    Sexlicens skrev 2020-11-14 16:40:11 följande:

Då är det bara att respektera att din fru inte är intresserad.

Ni måste ju vara 2 om detta, och dessutom prata igenom det noga.

Självklart respekterar jag vad hon vill. Men i början av vårt förhållande berättade hon att hon har haft fantasier om trekant med två män så helt främmande för tanken är hon inte. Jag hoppas hon skulle våga leva ut fantasin..
  • Tukt

Sex tenderar att kanalisera många underliggande känslor i hjärnan som vi ofta inte är medvetna om att vi har.

• Anonym (Upphetsad fru)

Vi har samma fantasi... japp, vi.

Har också varit ihop i ca 15år snart och maken är så tänd på tanken på att någon annan får mig att njuta och tillfredställer mig. Pratat en del om det. Men han vill sedan va med och titta. Inte kanske från början, utan få fantisera om det först medan vi sätter igång och sedan titta på när det är mer full action.

Så tändande!

• Sexlicens
    Anonym (Upphetsad fru) skrev 2020-11-15 13:51:03 följande:

Vi har samma fantasi... japp, vi.

Har också varit ihop i ca 15år snart och maken är så tänd på tanken på att någon annan får mig att njuta och tillfredställer mig. Pratat en del om det. Men han vill sedan va med och titta. Inte kanske från början, utan få fantisera om det först medan vi sätter igång och sedan titta på när det är mer full action.

Så tändande!

Vad vill du själv då:)?

Du vill gå från fantasi till verklighet?
  • EPT

Det låter väldigt trevligt.

Om ni hade bot i Värmland skulle jag kunna besöka er????

Svar på tråden Drömmer om att min fru har sex med annan man