Drömmer om att min fru har sex med annan man
Detta är en fantasi som jag haft i många år så länge jag och min sambo varit tillsammans. Det hela började för ca 15 år sedan med att vi var unga nyförälskade och låta. Vi pratade lite om trekant men upptäckte ganska snart att det som gjorde mig upphetsad var att se henne ha sex med någon annan kille. Det här visserligen varit en del försök igenom åren då hon träffat någon kille . Men så fort hon är borta på resa eller ute på fest så börjar mina fantasier att spira. Vet inte riktigt vad det är som gör mig så upphetsad. Men älskar att föreställa mig henne varmt och ömt ha het och passionerad sex med en snygg man. Som kan få henne att njuta i fulla drag. Det hela låter ju helt sjukt kanske är det det också. Men kan bara inte släppa mina fantasier. Vi har pratat om det någon gång hon vet mycket väl vad jag gillar. Men ibland känns det bara som att det skulle vara enklast att radera mina drömmar. Då jag inte tror att dom kommer att bli sanna. Finns det fler som känner igen sig? Kanske finns det till och med kvinnor som känner igen sig ?