hon kan inte komma med mig och det tär på relationen
Nu tror jag du tänker lite fel. Just den där kärleken kan göra att det blir svårare att komma. Med en casual kk som man inte behöver bry sig om på något annat sätt kan det vara lättare.
För mig kan det vara lättast att komma i början av en relation eller med någon man inte har en relation med. Just för att det där känslosamma sexet kan bli lite läskigt och man blir mer stressad över att det inte funkar som det ska.
Sedan är det nog bra att fokusera på att bara ha det skönt tillsammans och inte jaga orgasmen. På ett sätt så låter det som om din tjej inte känner sin egen kropp så väl. Då får ni lära känna den tillsammans.
Sedan beror inte hennes förmåga till orgasm på dig. Det beror på henne. Jag har t ex kommit (utan yttre stimulans) EN enda gång med en kille. Var han fantastisk i sängen? Nope! Hade han stor kuk? Nope! Var han brydd om hur det kändes för mig? Nej, inte det minsta! Det råkade bara vara så att min kropp bestämde sig för att reagera på det sättet den enda gången. Jag har haft mycket bättre älskare både före och efter. Sex handlar om så mycket mer än bara hur/om orgasmen kommer.
Någonstans, någon gång hoppas jag att jag kommer aceptera det där tankesätt, men det känns som att det sitter i min reptilhjärna att jag behöver den bekräftelsen, som hon kunde ge en annan. Jag känner mig som en beta hane, otroligt bra på intimitet och känslor, men att komma eller att spruta var reserverad för en annan, och jag får nöja mig med tröstet om att det inte spelar någon roll. Men jag är ingen beta hane, jag är kanske inte alfa dominant men jag är attraktiv på många sätt och jag behandlar henne som en drottning. Och då kommer vredekänslor.
Någonstans, någon gång måste jag övervinna reptilhjärnan men jag vet inte hur.