hon kan inte komma med mig och det tär på relationen
Min tjej och jag är i 40 års ålder, vi har varit tillsammans i ett år och vi är jättekära. Hon kan inte nå orgasm, inte ens själv. Det har hänt dock att hon har sprutat/squirtat ett par gånger med ex kk, men inte med mig. Och det drar mig till vansinne. Vi har en kärleksful relation, jag är ingen snabb orgasmerare, tar min tid, slickar som Lassie. Hon njuter men hon låser sig i slutet. Jag frågar vad jag ska göra, vad det beror på, hon säger att hon inte vet. Jag ser på henne, om hon visste vad jag behöver göra skulle hon berätta, men hon vet inte och/eller har väldigt svårt att prata om det. Hin ser det som sin defekt.
Det är inte bara hennes svårigheter att nå orgasm, det är vetskapen att det gick lättare med en annan som plågar mig. Jag kan inte begripa att det kunde hända med en jäkla kk men inte med mig i en kärkelsful relation. Det känns som att problemet bara växer hos mig, medans hon vägrar ens kalla det för problem. Hon säger att det där squirtande är intgenting att jaga, ingenting hon saknar eller behöver. Men jag kan inte leva med det, känns det som. Finns det någon som har varit i liknande situation? Är problemet i mig?