Vuxna på Leo's lekland
Jag funderar på att ta med min partner på Leo's lekland när vi firar vår årsdag. Vi har inga barn och inget vi kan låna heller. Tror ni personalen släpper in oss och låter oss leka?
Jag funderar på att ta med min partner på Leo's lekland när vi firar vår årsdag. Vi har inga barn och inget vi kan låna heller. Tror ni personalen släpper in oss och låter oss leka?
Kan en trampolinpark vara ett ok alternativ? Men nu i pandemitider så måste vi vuxna avhålla oss från sånt här. Så vara ute eller hemma är det enda ansvarsfulla nu.
Får man inte leka då?
Kan en trampolinpark vara ett ok alternativ? Men nu i pandemitider så måste vi vuxna avhålla oss från sånt här. Så vara ute eller hemma är det enda ansvarsfulla nu.
Fast vuxna får väl vara på leklandet ihop med sina barn?.......Personer som inte är fullt friska eller som är i riskzonen för corona håller sig självklart hemma........!
Det är sjukt kul!!! Jag är 35, kan tilläggas, så på min tid fanns inga lekland. Men det var ju sånt en annan drömde om.
Nu låtsas jag gå till leklandet för barnets skull. Detsamma gäller pulkabacken och äventyrsbadet. Jag går obemärkt förbi för att jag är där med mitt barn. Folk tänker -åååååhh vilken BRA mamma som verkligen LEKER med sitt barn- Haha, om dom bara visste!
Jag bygger med lego för min egen skull också.
Skit i allas skitnödiga kommentarer. Försök hitta en kompis vars ungar vill följa med. Då behöver du inte ens tänka - kör ba kör!
Jo, vuxenlekar.
Det ena utesluter väl inte det andra?
Så du menar att barn som leker vuxenlekar är inga konstigheter för dig? Då min vän måste du söka hjälp
jag är 20 år och vill också gå på leos lekland..
vet inte om de varit lika kul längre
lek och bus landet va mkt bättre inte leos
iaf roligt om man haft sånt hemma
ser iaf ut som 15 år