Vuxna på Leo's lekland
Jag funderar på att ta med min partner på Leo's lekland när vi firar vår årsdag. Vi har inga barn och inget vi kan låna heller. Tror ni personalen släpper in oss och låter oss leka?
Jag funderar på att ta med min partner på Leo's lekland när vi firar vår årsdag. Vi har inga barn och inget vi kan låna heller. Tror ni personalen släpper in oss och låter oss leka?
Hmmm...det kanske finns aktiviteter för vuxna, typ klättervägg eller escape rooms eller något - fast då får ni hålla avstånd till alla andra, så klart.
Annars kan ni ju leta reda på någon bra lekplats och ute och leka nattetid
Självklart får ni inte gå dit! Endast vuxna med barn får leka och då är det mening att man ska leka med barnet, skulle folk göra det är det inte många föräldrar som hade vågat ta sina barn fig och det inser du nog själv om du tänker efter.
Varför inte åka inomhusgokart eller spela inomhusminigolf? Eller kanske Laserdome?
Hahah, vi är 20 år och har barnasinnet kvar. Tråkig inställning.Kul? Varför växa upp?
Finns tyvärr inget sånt i staden vi bort i, inget som vi inte redan gjort iaf. Inte heller några bra lekplatser.
Får väl hyra hela lokalen då så att barnen slipper se två unga vuxna ha roligt. De kan ju bli traumatiserade för livet eller i värsta fall få för sig att vuxenlivet ska vara kul.
Det förstnämnda hade absolut varit ett alternativ om inte närmsta inomhusgokartbana var 30 mil bort.
Varför i helvete skulle man åka dit utan barn? Är ni efterblivna? Visst jag har varit där en hel del med mina ungar men skulle aldrig få för mig att åka dit själv eller med min partner. Växer folk aldrig upp nuförtiden?
Du skrev det själv. Ni är 20 år. Ni är vuxna nu
Ordna med en skattjakt och överraska din partner då. Det kan man göra både inne och ute, det blir nog extra spännande om det är på kvällen också. Se till att stället är folktomt bara, så att inte "skatten" försvinner
Det var faktiskt en ganska bra idé, tack!
Jag personligen hade blivit ganska rädd att se vuxna hänga på ett Leksand för barn utan att ha med sig egna barn, jag hade snabbt tagit ungarna därifrån, som flera tidigare sagt så är det ett ställe för barn att leka med vuxet sällskap.
Låter obehagligt att ni ens vill leka där.