SML89 skrev 2020-11-25 08:42:24 följande:
Tack för svar =) Verkar som att det är så ja. Har haft en tom ring (negativt) 2 dagar nu, men vi körde på igår ändå. Kanske har sex varannan dag nu tills blinkande och då kör på var/varannan dag beroende på vad man orkar och som går att få till.
Brukar du testa med dessa? ungefär vilken dag/hur långt innan brukar du få blinkande smiley? Jag är ju på CD11 idag och hade verkligen hoppats på blinkande smiley. Sätter igång hjärnspöken och oro över att äl inte ska komma.. på ett sätt känns de bra att testa för att veta om man verkligen har äl och mer exakt när, men på ett annat sätt så är kan allt bli så psykiskt påfrestande. Man jämför sig med andra och när de inte går lika fort så tänker man att något är fel.
Usch va negativt de lät nu, behövde bara skriva av mig lite =)
Jag har kört med dessa! Jag har en cykel på 25 dagar och fick blinkande smiley cykeldag 10 och fast smiley dag 11 och 12 samt tom cirkel dag 13. Jag fortsätter alltid ta även om fast gubbe visats mest för mitt kontrollbehov. Haha! (Vet inte om det är bra eller dåligt). Tycker du i alla fall ska fortsätta testa om det känns bäst för dig
kan ju också vara att ÄL uteblir, detta ska tydligen vara vanligt.. men hoppas så inte är fallet för dig så att en glad
visas snart!