Inlägg från: Fjäril kär |Visa alla inlägg
  • Fjäril kär

Olyckligt kär i sin chef

1. Nej han är inte intresserad av att ta det vidare. Tror säkert att han uppskattade er lilla flirt men mer var det aldrig överhuvudtaget.

2. Nej det är inte honom du saknar specifikt utan mer själva bekräftelsen och uppmärksamheten du fick och själva kontakten med nån du attraherades av. Så länge du fortfarande är gift i ditt döda äktenskap så kommer du fortfarande tråna efter uppmärksamhet. Du kommer inte vidare förrän du skiljer dig eller hittar någon annan att förälska dig i..

• Fjäril kär
    Inlove skrev 2020-11-03 14:35:55 följande:

Jag kanske behöver vara bekräftad på nåt sätt. Jag hade absolut inte förväntningar heller att gå vidare, det kunde jag inte göra. Men hade jag fått veta att attraktionen var ömsesidig så kanske hade jag kunnat gå vidare. Nu känner jag mig så värdelös. Eller var jag verkligen värdelös eller han inte ville erkänna pga sin position....

Nej det funkar inte så med bekräftelse. Har du en gång blivit bekräftad kommer du aldrig nöja dig med mindre än du får, du kommer alltid vilja ha mer och mer bekräftelse, hela tiden töja gränser och vilja ha Kicken som bekräftelse ger. Nu fick du inget svar och du fick ingen bekräftelse. Du vill helt enkelt ha mer "knark"

Om han givit dig ett svar hade du hakat upp dig på det och knarkat bekräftelse utifrån det svaret och funderat på hur du kan få mer av honom. Kanske med ännu ett sms lagom till jul eller liknande. Och så har det fortsatt.
Svar på tråden Olyckligt kär i sin chef