Olyckligt kär i sin chef
Hej, jag är så olyckligt kär i min föregående chef. Jag har inte sett honom sedan ett halvt år tillbaka men kan fortfarande inte sluta tänka på honom. Han var upptagen och jag är gift men äktenskapet fortsätter formellt tills barnen blir lite större här vi kommit överens om med min man. Grejen är att jag inte vet om mina känslor var besvarade och denna tanke gör mig galen. Jag har skrivit om mina känslor till honom när han slutade och har även skrivit att jag ville bara att han vet om det och har inte haft förväntningar alls för att han är upptagen. Men han har inte svarat alls. Jag har sååå svårt att tolka vad det betyder.
Vi hade långa blickar, en gång drunknade jag bokstavligen i hans ögon framför så många kring oss. De var så varma.... jag upplevde också att han brukade gå mycket i min närhet, ta den långa vägen och komma förbi mig för att hälsa mig.. Mycket små saker som gjorde att det kändes som att attraktionen var i luften. Men att han inte har svarat alls gör mig galen. Var det jag som hade inbillat mig och han inte svarat för att inte göra mig ledsen. Eller han inte ville att det sprids en rykte efter honom. Min sms var väldigt kort och otydlig och han kanske inte ville svara för att inte falla i en position där han visar sig intresserad och inte jag. Någon som kan hjälpa mig med att tolka, jag kan inte berätta detta till någon av mina nära. Snälla hjälp :(