Lek: Frågan är fri!
Jag lever i tron att jag är rätt bred i musiksmaken så har svårt at säga en favorit.
Berätta om något som får dig att må riktigt bra!
Jag lever i tron att jag är rätt bred i musiksmaken så har svårt at säga en favorit.
Berätta om något som får dig att må riktigt bra!
Att sätta mig på hästryggen och ge mig ut på en lång ridtur alldeles ensam i skogen....
Välj något du tycker är viktigt i ett förhållande och berätta gärna varför..
Jan Eliasson, jag tror att det skulle vara mycket intressant att prata med honom då han ger ett sympatiskt intryck och att han är mycket inläst på vad som händer i världen.
Berätta om en drömresa du har!
Jag har bruna ögon
Berätta om hur en perfekt lördagsmorgon ser ut för dig
Ja du 10 miljoner låter väldigt mycket.
Jag hade börjat med att avsätta pengar för att skapa en bra grund för mina ungdomar. Jag hade sen funderat på vad som är en bra kombination av att tänka framtid och praktiskt, typ lån och ev annan bil och det jag vill uppleva. Jag vill nyttja pengar för att få upplevelser.
Berätta om en dröm du vill förverkliga!
Jag tycker att jag har rätt bra balans i livet men skulle önska att jag kunde umgås mer med andra, från att se på film till att resa. Resa skulle vara trevligt att göra oavsett.
Har du tips på något kul och ovanligt resmål? Berätta även vad som gör det intressant.
Jag är inte säker på att det kommer förändras trastiskt med en gång till men jag hoppas att Biden kan föra en stabilare utrikespolitik än vad jag tycker Trump har.
Hur brukar ni göra om ni inte kan somna på kvällen, är trötta men somnar inte?
Jag har ingen tydlig favoritfilm, är inte tillräckligt intresserad! Men om någon har tips på film jag ska se är jag lyhörd på det.
Berätta om något liten sak som kan få dig lycklig!
Jag hittar helst på något med ungdomarna. Men jag tycker om aktiv ledighet så gärna något mer än att bara vara hemma.
Beskriv en bra helg?
Ett drömyrke för mig innehåller en hel del komplexa problem som ska lösas kombinerat med att det ska innehålla bra kollegor jag trivs med.
Beskriv hur en drömresa skulle vara!
Jag har ingen så tydlig favorit då det varierar från tillfälle till tillfälle. Just nu är jag sugen på lasange.
Vilken fråga skulle du vilja besvara?
Ja, för 2 veckor sedan. Har dubbfritt så lika bra att göra innan alla andra.
Vill ha frågan vem jag tar med till en öde ö.
Jag tror att bankerna vill känna pengar, exakt hur det går till är inte tydligt men det är nog grejen.
Berätta om något som gör dig riktigt glad!
Jag tror att bankerna vill känna pengar, exakt hur det går till är inte tydligt men det är nog grejen.
Berätta om något som gör dig riktigt glad!
Blip!