• cino80

4 år / 4 IVF

Hej!

Det är en enormt jobbig resa med ivf. När man väl är inne i det så är det de enda man tänker på och hela livet kretsar kring detta. Fruktansvärt med ett missfall när det väl har tagit sig.

Vi fick kämpa i 3 år för att få vår son och nu efter 2,5 år så kommer snart lillasyster. Det har varit en sjukt pressad tid minst sagt. Vi var först på Karolinska Huddinge och det var som löpande band principen. De var dock bra på att testa nya saker, till skillnad mot Sophiahemmet som vägrade prova någonting annat. Lite gammalmodiga i sättet. De körde sitt race på alla.

Jag vill även jag slå ett slag för OLGA kliniken som jag hört så mycket bra om. En läkare på Karolinska Huddinge rekommenderade till och med det. Jag känner även folk som lyckats få hjälp där, men inte på några andra ställen. De jobbar verkligen helt annorlunda och är bra på att använda egna ägg Jag hade själv valt att gå dit direkt om jag hade fått göra om min resa. Dessutom kan man välja pengarna tillbaka-garanti om de inte lyckas.

Jag håller verkligen tummarna att det går vägen för er. Det är ingen lätt resa att göra.

Svar på tråden 4 år / 4 IVF