Gulgja skrev 2021-08-31 09:18:25 följande:
Hej!!!
Familjeliv ville inte acceptera mitt första meddelande så jag får skriva om det.
Vad Kul Att ni bestämt er för att köra en månad tidigare. Ska bli så spännande att följa dig!
Bra med stadig och hög temp, håller verkligen tummarna!!
Själv har jag BIM imorgon. Tog ett test i söndags på grund av mensvärk och ryggvärk som jag ALDRIG har så långt innan mens. Brukar få mensvärk samma dag som BIM. Och så var värken väldigt annorlunda, mer svidande än riktig mensvärk så jag trodde verkligen att jag var gravid men CB digital testet visade inte gravid och jag tänker om jag hade varit gravid hade det synts redan då på testet.
Vi inväntar att remissen ska godkännas, står minst 8 veckor på Huddinge reproduktionscentrum men jag räknar med att det tar ännu längre tid så jag ser detta som en tid för mig att gå ner i vikt och boosta kroppen.
Hur gör ni med sex under cykeln?
Men vad segt? ja FL gör så där ibland.
Ja det känns så kul. Är riktigt peppad och vill bara köra igång, även om det inte betyder att vi får en fullgången graviditet så har vi iaf provat.
Åh då förstår jag, vad tråkigt
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
vi vill ju ha massa plus <3 jag har också mensvärk redan nu, så här en vecka kvar till bim. Är helt 100 på att det inte har tagit sig. Ena gången jag var gravid hade jag molvärk, men inte så här tidigt. Andra gången hade jag ingenting. Så det är nog bara hormonellt för mig.
Åh men då kommer ni förmodligen starta ganska snart efter oss
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
håller tummarna att det går snabbare så att ni vet när ni får starta.
Vi har sex som vanligt under hela cykeln. Ofta 2-3 gånger i veckan och lite mer kring äl. De enda gången vi inte har sex är precis vid mensen, typ 1-2 dagen. Har dock inte haft sex nu på 5 dagar i och med trötthet och att han varit bortrest. Hur gör ni?