Vår letrozol resa- följas åt?
Ja tyvärr så fungerade letrozol inte alls. Den gjorde bara att min ena ofarliga cysta blev 0,5cm.större. Så nu har vi bokat tid hos en ivf klinik.
Ja tyvärr så fungerade letrozol inte alls. Den gjorde bara att min ena ofarliga cysta blev 0,5cm.större. Så nu har vi bokat tid hos en ivf klinik.
Idag kom mensen, som väntat. Jag känner mig ändå peppad på att köra igång med en ny omgång Letrozol. Nu blir det dubbel dos. Hoppas så att det fungerar denna gång.
Minst 20 mm ska äggblåsan bli, har jag fått veta, men inte ovanligt att de blir 22mm, eller ännu större innan de släpper.
Men du får inte hjälp med ägglossningsspruta då? För att försäkra dig om att ägget släpper.
Idag fick jag lite ljusrosa på pappret när jag torkade mig, så ingen graviditet denna gång. Men känns skönt iallafall att jag kan börja på ny kur om några dagar! Hur går det för er?
Åh vad tråkigt!!
Jag har lite molvärk som början på mensvärk så det är säkert mens på gång här också. Tror jag ska ha den till helgen/början av nästa vecka :(
Trist. Hoppas på nästa gång! Och hoppas att du får hjälp med Ovitrelle. Det har jag fått utskrivet den här gången.
Jag har precis tagit min sista dos ( dubbel dos) letrozol idag. VUL på onsdag för att kolla äggblåsa. Vill så gärna att det ska gå vägen nu.
Ja så är det ju!
Har börjat få lite blodiga flytningar nu, trots att det bara är 10 dagar sen äl.. försökte att inte ha för höga förväntningar eftersom det bara är första omgången men känner mig ändå besviken :(
Ja, det har du rätt i. Det borde du haft.
Man kan ju ha mens trots utebliven ägglossning, men det brukar vara så annorlunda än ?vanlig? mens.
Slutade med min första kur i måndags och ikväll har jag haft lite ont i tjejmagen och tycker jag ser lite svullen ut? Har vul inbokat på måndag.