Stjärnan92 skrev 2020-12-26 20:20:45 följande:
Hmm när jag slutade med piller för 2 år sen, så kom inte mensen tillbaka. Förens över 1 år senare. Den kom i mars i år första gången. Sen hade jag mens några gånger till med cykeldagar på 50 plus. Vet ju inte om jag hade äl innan varje mens eftersom att jag fick reda nu på hösten att jag förmodligen inte har ägglossning. O de här är ju bara andra kuren o första kuren sa de att jag kunde börja ta provera dag 20 så jag skulle få mens igen, eftersom enkeldos inte gav något, men den här gången har jag ingen aning. Vet ju inte om jag får min riktiga mens, eller om jag ska börja med provera. Annars kan de ju gå många dagar till eftersom mina cykler var 50+ innan :(
Jag förstår! Har du fått konstaterat PCOS? Låter som det kan vara de. Fick själv de konstaterat för inte alls länge sen. Hade Min senaste egna mens i april 2019.
Måste fråga min gyn också om när/hur jag bör ta provera.
Har du fått göra några VUL i samband med kurerna? Tänker om du sett att dubbelkuren fungerade bättre? Nu har du ju förvisso fått ett svagt streck då de borde ju fungerat bra :P.