Inlägg från: Anonym (oh ja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (oh ja)

Gillar att ge oralsex?

Sexlicens skrev 2020-10-12 10:34:56 följande:

Sex utan att få slicka är ju som en julmiddag utan julskinka.

Ett långt och härligt förspel med massor av oralt är ju nästan bättre än själva penetrerande....

Oh ja, jag hinner komma många gånger innan vi kommer till penetrationen.
  • Anonym (oh ja)
    Litenmenhård skrev 2020-10-13 13:15:28 följande:

Jag ger hellre än att få oralsex. Fast dem jag har varit med har helt enkelt inte varit bra på det.

Har du beskrivit vad du vill ha och njuter av? Det är inte lätt när man inte vet om det man gör uppskattas eller inte.
    Jag brukar använda tungan på ollonet och strängen för att blöta ned ordentligt innan jag sluter om hela härligheten med läpparna.  Upp och ner och fortsätta cirkla med tungan. Kan ta hela utan att få kräkreflexer om den inte är jättelång. Det är hastighet och hur hårt/mjukt som ibland är svårt att avgöra.
  • Anonym (oh ja)
    Anonym (Osugen) skrev 2020-10-13 14:31:18 följande:
    Det låter fantastiskt. Menar du att det finns män som inte uppksattar denna "behandling"? Själv kan jag bara drömma om att bli sugen.
    Nja, jag menar att det finns män som inte låter en veta, eller visar på något sätt om det uppskattas. Eller kanske kan dirigera lite, hårdare/mjukare/snabbare så att man får lite vägledning.
  • Anonym (oh ja)
    Anonym (Kalle) skrev 2020-10-13 16:59:19 följande:
    Mitt problem just nu är att kåtheten finns kvar men finner inget utlopp - delvis beroende på bådas fysiska problem. ED för mig och framfall och känsliga slemhinnor för min partner. Jag tänder inte speciellt på vårt sex men känner samtidigt en pressande kåthet på jag vet inte vad??? Vet inte riktigt vart det ska ta vägen, vi måste på äldre dar hitta nya sätt att ha sex. Jag tänder fortfarande på en naken kvinna men just det där med att slicka och samlag börjar mest bli jobbigt. Och man kan ju inte förneka att man faktiskt inte tänder på sin partners kropp som förut. Både pga minskad lust men även att partnerns kropp inte är så fräsch längre. Det är väl samma känsla för min partner förmodar jag? Det är inte kul att bli äldre...Rynkar på näsan
    Det låter så tristGråter. Finns det inga leksaker eller nytänkande som kan hjälpa till? Jag vill verkligen inte hamna där ni är!
Svar på tråden Gillar att ge oralsex?