• Anonym (Oralsex)

Gillar att ge oralsex?

Vet inte om det stämmer men jag inbillar mig att män har en större fascination för att ge oralsex än vad kvinnor har. Även om många kvinnor gärna suger av sina män så är dom inte lika exalterade över det som män är över att slicka.

Kan det stämma? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gillar att ge oralsex?
  • Litenmenhård

Mysigt att både slicka och suga, tycker jag. .

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Sexlicens

Sex utan att få slicka är ju som en julmiddag utan julskinka.

Ett långt och härligt förspel med massor av oralt är ju nästan bättre än själva penetrerande....

• Anonym (Fittan)

Jag kan nästan inte välja vilket jag njuter mest av. Jag älskar verkligen att bli slickad och får orgasm lätt på så sätt. Har beskrivit i andra trådar hur just jag vill bli slickad. Alla fittor är olika och vi gillar olika :)

Blir otroligt kåt av en avsugning och har vid flera tillfället kommit när jag suger. Förutom att jag formligen älskar att slicka, suga och ta kuken i min mun och långt ner i halsen så tror jag klimax blir just att se sin man njuta. Finns nog inget sexigare och mer förförande än det.

• Sexlicens
    Anonym (Fittan) skrev 2020-10-12 12:08:18 följande:

Jag kan nästan inte välja vilket jag njuter mest av. Jag älskar verkligen att bli slickad och får orgasm lätt på så sätt. Har beskrivit i andra trådar hur just jag vill bli slickad. Alla fittor är olika och vi gillar olika :)

Blir otroligt kåt av en avsugning och har vid flera tillfället kommit när jag suger. Förutom att jag formligen älskar att slicka, suga och ta kuken i min mun och långt ner i halsen så tror jag klimax blir just att se sin man njuta. Finns nog inget sexigare och mer förförande än det.

Vilken otroligt härlig beskrivning:)

Frestande....

Kram
  • Tukt

Jag tror det delvis har med könsroller att göra. Att "vi män" ser det som en ädel uppoffring, en riktig hjälteinsats som visar att vi både är jämställda och samtidigt formidabla älskare.
    En annan del kan vara att man får utlopp för en undergiven ådra. En tredje för att det är skönt för en själv, vilket är en rätt dålig förutsättning för att ge oralt.

• Anonym (Crispy Midnight)

Jag är man och lagom kinky. Jag älskar att gå ner på brudar, slickar gärna deras rövhål också. 

I efterhand så ska jag erkänna att vid ett tillfälle var det jävligt äckligt. 

Människan hade uppenbarligen glömt att torka sig över huvud taget... hade hon varit riktigt fräsch (flawless) hade jag inte haft ont av det, men det var hon inte.  

• Anonym (Conny L)

Älskar att slicka henne, fylla min mun med hennes blygdläppar, kittla, retas, doppa, lapa... Hennes doft och smak tänder mig till tusen. Tyvärr vill hon hellre bli smekt, men jag är inte så bra på det, svårare att få till det lagom mjukt/hårt.

• Anonym (oh ja)
    Sexlicens skrev 2020-10-12 10:34:56 följande:

Sex utan att få slicka är ju som en julmiddag utan julskinka.

Ett långt och härligt förspel med massor av oralt är ju nästan bättre än själva penetrerande....

Oh ja, jag hinner komma många gånger innan vi kommer till penetrationen.
  • Litenmenhård

Jag ger hellre än att få oralsex. Fast dem jag har varit med har helt enkelt inte varit bra på det.

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (oh ja)
    Litenmenhård skrev 2020-10-13 13:15:28 följande:

Jag ger hellre än att få oralsex. Fast dem jag har varit med har helt enkelt inte varit bra på det.

Har du beskrivit vad du vill ha och njuter av? Det är inte lätt när man inte vet om det man gör uppskattas eller inte.
    Jag brukar använda tungan på ollonet och strängen för att blöta ned ordentligt innan jag sluter om hela härligheten med läpparna.  Upp och ner och fortsätta cirkla med tungan. Kan ta hela utan att få kräkreflexer om den inte är jättelång. Det är hastighet och hur hårt/mjukt som ibland är svårt att avgöra.
Svar på tråden Gillar att ge oralsex?