Sagt upp mig - ledsen
Jag har nu varit arbetslös sedan jag sa upp mig för 2,5 år sedan, jag hade också en chef som verkligen ville bli av med mig, jag insåg ändå att det inte var någon mening att kämpa för att vara kvar för det var flera uppsägningar på gång, jag var bara en i mängden, fick 6 månaders avgångsvederlag och betalda semesterdagar.
Mådde så fruktansvärt dåligt sista tiden på jobbet, jag hade självmordstankar och hade haft det i ett års tid då jag blev utfryst, fick inga arbetsuppgifter och när jag fick så sa dom att jag presterade så dåligt.
Nu två år senare vet jag inte om jag någonsin kommer kunna orka jobba på ett företag igen, det är sån äcklig kultur på företagen idag, maktkamper och intriger både bland personal och chefer.
Har kommit på att arbete inte är något för mig längre, jag klarar mig på försäkringskassans "lön", försöker ändå söka jobb inom mitt intresseområde men just nu är det hopplöst.
Jag insåg ikväll att jag kanske kommer vara arbetslös resten av livet, det känns verkligen som att jag inte kan bidra med något till samhället.
Dessutom är jag extremt introvert och blyg, har bil och körkort men vågar knappt köra då jag är rädd att göra fel, som med allt annat i livet.