BF juni 2021
Hej! Hur går det för er alla? Någon som hunnit med RUL ännu, eller har planerat under de närmsta veckorna? :)
jag har nästa vecka! Är såå nervös. Fick en störtblödning i v 13 och efter det är jag som ett asplöv. Även om jag åkte in och fick VUL, fick se ett hjärta som slog och att allt såg bra ut, känner jag mig så stressad efter detta. Och då allt illamående på det, är fortfarande sjukskriven och sängliggande en stor del av dagen. Har fortsatta bruna flytningar då och då, men det är ju bara gammalt blod och ska enligt min bm inte vara något att oroa sig för. Denna graviditet är helt klart tuffare än min första!
Vore så kul att höra om era tankar inför RUL eller om ni redan varit där, höra om hur det gått! <3
Jag har RUL nästa vecka på tisdag, är nervös såklart. Fick se bebisen på KUB för några veckor sen och det var underbart! Men man är nervös ändå och vill såklart bara att allt ska se bra ut. Det såg bra ut på KUB men lite oro finns där ändå eftersom att jag var med om ett MA innan denna graviditeten. Har en massa symtom och foglossningen är värre den här gången än med sonen, känner lite rörelser också nu (gick in i v19 idag) så det är skönt. Även om foglossningen gärna får försvinna haha.
Usch, vad jobbigt allt du går igenom just nu. Hoppas att det lättar! Såg att du har RUL ett par dagar efter mig :) Vill ni veta könet?