Anonym (Otilia) skrev 2020-10-03 20:11:35 följande:
Får du runkeeper att funka på din p20? Hos mig krånglar den bara så jag fick lägga ner den helt.
Grattis till 2siffrigt!Hur mycket säger klockan att du gör av i kalorier? Jag har en polar370 och den säger att jag ligger ungefär dagligen 2200 på ett ungefär, och det är väl där man ska ligga, ville mest veta hur exakta du tror sådana mätningar är?
Blev höstgryta med trattkantareller från dagens promenad :)
Hade också mycket problem med Runkeeper just när jag hade laddat ner den. Läste ur kommentarerna från Play butiken att det är en inställning man måste ändra för appen i inställningar. Typ att den ska tillåta platsdata att köra på oavbrutet eller dylikt? Kommer tyvärr ej ihåg exakt vad jag gjorde, men sedan dess funkar appen problemfritt!
Ang vikt så stannade vågen på 98,7 både igår och idag. Blev restaurang med sambon igårkväll och det var nog inte den "smalaste" rätten jag valde. Valde bort dessert men kunde inte låta bli att beställa nå gindrinkar. Har fått in mycket motion idag men blev sushi till middag, mycket onyttigheter denna helg, men såklart måste man få leva ibland.
Hur har det gått för er andra i helgen?