Man, har du svårt att träffa fruntimmer?
Har du man svårt att träffa fruntimmer?
Har du man svårt att träffa fruntimmer?
Ni män som har lätt att träffa fruntimmer, hur gör ni?
Som sagts tidigare
* Behandla respektfullt men inte sätta på piedestal
* Var dig själv
* Var ärlig, säg vad du tycker och vill
* Var lagom generös med komplimanger
* Ha ett ärligt uppsåt, vill du bara ligga, var ärlig med det, spela inte spel
* Ha självdistans
* Ta inte åt dig om du inte är hennes flavour
* Var inte desperat
* Flörta, hitta och utveckla tillsammans. Det funkar till skillnad mot corny oneliners.
* var både allvarlig och lekfull
Som sagts tidigare
* Behandla respektfullt men inte sätta på piedestal
* Var dig själv
* Var ärlig, säg vad du tycker och vill
* Var lagom generös med komplimanger
* Ha ett ärligt uppsåt, vill du bara ligga, var ärlig med det, spela inte spel
* Ha självdistans
* Ta inte åt dig om du inte är hennes flavour
* Var inte desperat
* Flörta, hitta och utveckla tillsammans. Det funkar till skillnad mot corny oneliners.
* var både allvarlig och lekfull
Japp, inte alltid varit lätt såklart. Men vid 28 år läste man Alla får ligga.
Sen blev det lätt.
Egentligen ganska självklart.
Var en glad, lättsam, busig person.
Behandla kvinnor respektfullt men med en busig jävlighet.
Gör vad du säger.
Sätt aldrig kvinnor på en pedistal.
Och en väldigt viktig regel.
"attraktion före relation" inte tvärt om. Tvärt om leder till vänskap. Inte kul mellan täcken. Så det är viktigt att visa vad man vill och inte vänta i 3 år på sin chans som aldrig kommer.
Bara att köra och va glad. Värsta som kan hända är att man får ett nej. Och det är heeeeeelt okey. Eller nä. Det värsta man kan få är ett kanske, då ska man bara tacka för sitt och dra därifrån. Man ska aldrig va ett andrahandsval.
Jag kör timmerbil så jag får nog av timmer på jobbet.
Största problemet är att 95% av kvinnorna idag är feta. Det är svårt att finna någon kvinna intressant då. Sen har de flesta barn också...
Största problemet är att 95% av kvinnorna idag är feta. Det är svårt att finna någon kvinna intressant då. Sen har de flesta barn också...
Jag kör timmerbil så jag får nog av timmer på jobbet.
Undrar var alla dom håller hus då? För de flesta jag ser är normalviktiga, eller har ett par kilo "för mycket". Vilket inte är en nackdel, då 95% av män föredrar kurviga kvinnor.
Nej
Jag har ganska lätt med fruntimmer, har alltid haft. Men jag känner att de kvinnor jag egentligen vill ha är helt omöjligt och de kvinnor jag kan få vill jag inte ha...annat än om det gått jättelänge och jag behöver en egoboost "still got it".
Har väl för hög nivå kanske och överskattar mig själv, men jag vill inte bara nöja mig-
Jag har lätt att träffa kvinnor.Både via nätet och IRL.
Receptet är ganska enkelt. Skaffa ett vettigt jobb, klä dig snyggt,
var någorlunda tränad och ha en positiv attityd till livet.