Man, har du svårt att träffa fruntimmer?
Har du man svårt att träffa fruntimmer?
Har du man svårt att träffa fruntimmer?
Japp, inte alltid varit lätt såklart. Men vid 28 år läste man Alla får ligga.
Sen blev det lätt.
Egentligen ganska självklart.
Var en glad, lättsam, busig person.
Behandla kvinnor respektfullt men med en busig jävlighet.
Gör vad du säger.
Sätt aldrig kvinnor på en pedistal.
Och en väldigt viktig regel.
"attraktion före relation" inte tvärt om. Tvärt om leder till vänskap. Inte kul mellan täcken. Så det är viktigt att visa vad man vill och inte vänta i 3 år på sin chans som aldrig kommer.
Bara att köra och va glad. Värsta som kan hända är att man får ett nej. Och det är heeeeeelt okey. Eller nä. Det värsta man kan få är ett kanske, då ska man bara tacka för sitt och dra därifrån. Man ska aldrig va ett andrahandsval.
Jag har svårt att träffa fruntimmer. Kan vara för att jag är rätt blyg och inte tar så mycket plats och inte kan läsa signalerna som dem sänder ut. Annars är jag rätt trevlig och snäll.
Jag har svårt att träffa fruntimmer. Kan vara för att jag är rätt blyg och inte tar så mycket plats och inte kan läsa signalerna som dem sänder ut. Annars är jag rätt trevlig och snäll.
Ni män som har lätt att träffa fruntimmer, hur gör ni?
Vad är det för "fel" på ordet fruntimmer?? Många i min familj och umgängeskrets använder det ordet.
Låter som en gammal tant. Är vad jag tänker på när någon säger så.
Beror väl på var i världen man söker. Vill man bara ha en date och eventuellt lite kul så är det ju ett halvtidsjobb i den här delen av världen om man håller till på datingsiter. I andra delar av världen är det inte så komplicerat, spendera en femtedel av tiden du lägger här och du har ett par dater att välja på, och, dom vill inte ha betalt
Oj! 75% har svarat ja än så länge.
Visa att du är intresserad av henne.
Fråga alltid om hon har klippt sig.
Lyssna mycket, prata lite.
Flörta diskret.
Hel och ren och punktlig.
Sträva efter att vara jämställd.
(Fruntimmer är som sagt inget bra tankemönster. Låter sunkigt och gammaldags. Ungefär som kärring.)