Inlägg från: Anonym (h) |Visa alla inlägg
  • Anonym (h)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Llf) skrev 2020-11-13 19:16:32 följande:

Irriterar mig väldigt mycket på folk som ska pika och provocera fram att folk ska skriva det de vill.

Lite som du själv då?
  • Anonym (h)
    Anonym (Llf) skrev 2020-10-11 15:45:56 följande:

Roligt att retas med dig.

Anonym (Llf) skrev 2020-10-11 15:47:26 följande:

Men azzå dahh, e de jobbigt när man skriver såhär?? Ja jäklar hur man skrev förr. Nu när man tänker efter... Haha

Anonym (Llf) skrev 2020-11-14 22:35:19 följande:
    Nej?
    Jo!

Finns mycket mer men orkade inte gå igenom nio sidor med bara kommentarer från dig.

• Anonym (h)
    Anonym (Llf) skrev 2020-11-15 18:48:21 följande:
    Ska man ta citat får man ju kanske förklara lite i vilket sammanhang man skrev det i också. Kan bli väldigt fel annars. Det är ju ganska tydligt att jag var ironiskt där med. Där jag tex tog exempel på hur man fjortispratade förr, ja men det står jag för än. För så skrev ju vissa, det kommer du kanske ihåg med. Härmade hur vissa skrev. Sa själv dock aldrig daah osv.

Där jag skrev att jag tyckte det var roligt att retas med ts, då diskuterade vi något där jag var irriterad på henne. Vi har skrivit senare i tråden där hon förklarat saker mer utförligt. Så jag är inte irriterad på henne längre. Klart jag inte gillar att hon är med upptagna killar. Men det är de som väljer det. Hon har säkert varit med killar som inte haft tjej också.

Som sagt allt man skriver har ju en anledning och jag tycjer inte man kan ta exempel så utan att ens ta med vad det handlade om. Sen, vad spelar det för roll ändå i den här tråden?
    Skrev vissa så?
    När då, var?
  • Anonym (h)

Hur går det för dig älskarinnan?
    Var det du som skrev i den nya tråden i ämnet?

• Anonym (h)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-02-14 12:40:11 följande:
    Det går bra, över förväntan faktiskt.
    Just nu har jag pausat kärlekslivet då jag har fullt upp med annat, men dyker det upp en het man med ring på vänsterhanden så vet man aldrig... Flört

Har inte sett detta förrän nu så vet inte vilken tråd som avseddes, men det kan mycket väl varit jag.
    Kul att du är kvar måste jag börja med att säga!

Och bemött på samma sätt som förut, vet att du är som jag så låt de gasta. Det finns att att bry sig om som är viktigare. Flört
  • Anonym (h)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-02-14 18:10:59 följande:
    Var tvungen att kika tillbaka lite på vad du skrev i tråden, det var ju ett tag sedan.

Du har helt rätt, bedragna kvinnor måste vara de bittraste som existerar. Sitter och kallar en för en massa skit, hittar på saker om en som inte stämmer... och förväntar sig svar!

Haha, vad tror de? Beter de sig så irl också?
    Skulle gissa på det, bitterheten, den bitterheten.
    Inte undra på att deras gubbar har lite nöje vid sidan av.
  • Anonym (h)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-02-16 09:35:10 följande:
    Självbedrägeri? För att jag väljer att njuta kravlöst?
    Amatörpsykologerna här på FL är inget att lägga någon vikt på, bra att du avstår från att ge ut amatördiagnoser iallafall.

En av sakerna med mitt fria liv har just varit att man inte behöver gå runt och stoltsera och visa upp varandra. Jag bryr mig inte om de andra, skulle det vara en relation byggd på känslor så hade det dock varit annorlunda. Men så är det ju inte.

Russinen består av njutning av flera slag, precis om du ger exempel på Härligt sex, fina middagar, bubbel... har varit på någon enstaka konsert också. Där får mannen bestämma, det är han som riskerar något om vi ses tillsammans. 

Resten av kakan handlar om att laga mat, diska, städa, snyta ungar och torka skit. Sånt som jag klarar mig bra utan. Jag har visserligen barn, men de är utflugna vid det här laget. 

Jag har verkligen haft, och har, det bästa liv jag kan tänka mig. Var sak har sin tid liksom, och nu är det min tid till 100%.

Det har hänt att mannen faktiskt ändat sitt äktenskap för min skull, det har jag skrivit om tidigare i tråden vill jag minnas. Orkar dock inte leta upp inlägget då det är väldigt många.
    Oftast är man bara varandras leksak dock. Och det gör jag klart från början. Ändå lämnade dessa (fåtal) män sina äktenskap för min skull, och ändade upp som bittra singlar.

Att kallas för glädjeflicka som mogen kvinna känns kanske lite sisådär, men jag förstår vad du menar. Men vet du, männen är för mig då glädjepojkar som jag roar mig med. Helt utan krav.  

Någon här tror att jag är en runkgubbe, en av amatörpsykologernas utlåtande.
    Du däremot håller dig på en nivå som gör att jag gärna besvarar din kommentar. Du brukar hålla dig saklig och med god ton. 
    Jag håller verkligen med om allt du skriver här.
    Så patetiskt med dessa män som tror att man verkligen vill ha dem, överta kärringens begagnade gubbe med ungar i släptåg.
    Vad inbillar de sig liksom?

Ska man ha ett förhållande så inte fasen har man det men en som knullar bredvid heller!

Inte fan vill jag tvätta hans skitiga kalsonger heller, eller snyta hans snoriga ungar.

You go girl!
  • Anonym (h)
    Anonym (Hahaha) skrev 2024-02-16 19:34:40 följande:
    Det är mycket finare än att vara älskare/älskarinna ja. Det är nog lätt att tro eller intala sig något annat när man är just i den sitsen - särskilt om man får typ middagar och dyrt bubbel - men det är ett mer ytligt liv, som ger en ytligare lycka och mer jakt. 
    Haha, så bitter man kan vara!
    Är du avundsjuk så kan du ju alltid skaffa dig en älskare du också. Om du är het nog vill säga, en halvtjock ofräsch tant duger bara som fru dock.
  • Anonym (h)
    Anonym (Tragiskt) skrev 2024-02-20 18:35:28 följande:
    Det är ju exakt vad du gör - får bara till det med bottenskrapet.
    Det bottenskrap som du gifte dig med.

Hur kan du vara så bitter? Är han ofta otrogen, din man?
    Om du bara anstränger dig lite så kanske du slipper ha honom springande hos t ex "Älskarinnan" i tid och otid.
    Ja, eller hos mig kanske.

• Anonym (h)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-02-26 09:31:15 följande:
    Jag tror ingenting, jag bryr mig inte om varför. Det är inte min huvudvärk.

Hade du läst vad jag skrivit så hade du vetat att jag inte känner vare sig någon skuld eller har dåligt samvete.
    Det är så underhållande att läsa alla arga kommentarer till älskarinnan!
    You go girl, säger jag bara!

Det är ju som älskarinnan säger, se till att piffa till er alla fruar så kanske gubben inte doppar på annat håll.
  • Anonym (h)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-08-17 19:45:57 följande:
    Fyra månader senare är han avslutad.
    Det var inte helt enkelt att avsluta men jag blev tvungen när han började prata om att lämna sin fru för mig.

Varför liksom, han visste att han var min leksak. Det var jag tydlig med från dag ett till dag sist, som inträffade för ett par veckor sedan.

Hört ryktesvägen att hans fru fått nys om mig och sin man och att hon tänker lämna honom. Så snart står han väl med väskan utanför och plingar på. Tror någon att jag tänker ta hand om vraket då eller? Inte en chans.

Just nu har jag inte någon lekkamrat, tänker ligga lågt ett tag tror jag. Sen ska jag leta rätt på en ny "kompis" att ha kul med. En gift kompis med många russin i bagaget, så får frun knapra skorpor.

Jag älskar detta liv men dessa upptagna män, jag tänder som fan på att han är otrogen och att hans fru och griniga ungar sitter där hemma och ser på barnprogram medans vi knullar skiten ur oss!
    Jag förstår dig till hundra procent.
    Lever lite liknande liv som du.

Att en man med ungar i släptåg ens kan inbilla sig att man som älskarinna skulle vara romantiskt intresserad förvånar mig mycket.
    Du, liksom jag, är ju öppna från start att vi bara vill leka!

Kul med en uppdatering förresten!
  • Anonym (h)
    Anonym (4) skrev 2024-08-17 20:15:04 följande:
    Du kommer grillas i helvetet, värdelösa hora. 
    Mycket förståeligt att du är dubbelanonym, din lilla charmista.

Förstår ju förstås att det var jobbigt när du ertappade din otrogna man, men om du anstränger dig lite, går ner lite i vikt och börjar bry dig om ditt yttre så kanske det inte händer igen.
  • Anonym (h)
    Anonym (4) skrev 2024-08-17 20:26:37 följande:
    Varför gör du bort dig, din IQ-befriade hora?

Jag har ingen man. Vill inte ha heller. 
    Nej nej, din fru kanske det var som vänstrade. 
    Oavsett så gör säkert sveket lika ont oavsett kön.

Se dig i spegeln innan du uttalar dig igen.
  • Anonym (h)
    Anonym (4) skrev 2024-08-17 20:34:10 följande:
    Återigen, din bristande IQ gör sig påmind. Har ingen fru. Vill inte ha en.

Särskolan(anpassade) öppnar snart igen. Där får du säkert plats. 
    Kjam på dig, tror du behöver det.

Ansträng dig lite nu så kanske du slipper bli ratad för en sexigare kvinna.
  • Anonym (h)
    Anonym (4) skrev 2024-08-17 20:39:36 följande:
    Om du ska försöka trycka till mig, får du komma med verklighetsbaserade kränkningar. Jag har aldrig blivit bedragen. Och har ej varit gift. Så dina kommenterar är skrattretande.* Solig

*=Och givetvis IQ-befriade. 
    Nuttedig!
    Gullegull!

Nattiskjam Hjärta
  • Anonym (h)
    Anonym (4) skrev 2024-08-23 17:52:57 följande:
    Nope, det är bara psykopater som jag vill bara beröva  deras människovärde. 
    Du låter ju som en trevlig prick, fattar inte att du har mage att kritisera någon öht med din inställning.
  • Anonym (h)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-08-26 05:40:53 följande:
    Nej.
    Förr eller senare träffar jag inte någon, jag vill inte ha något förhållande.
    Har du verkligen inte fattat det?

Om du inte läst vad jag skrivit så förstår jag inte varför du ens kommenterar.

Och som sagt, karma är sånt som folk som du, som säkerligen blivit bedragen, använder som ett hopp om hämnd, som rena snuttefilten.
    Underhållningen fortsätter!

Så komiskt att se, och så uppenbart, vilka det är som blir så förbannat arga. Just precis, de bedragna fruarna. Tomte

Jag lever ett liknande liv som du och har inget att klaga på!
  • Anonym (h)
    FruTe skrev 2024-08-27 22:26:14 följande:

Varför skulle jag vilja det? 

Men som sagt. Nånting saknas ju uppenbarligen. Känns mest tragiskt faktiskt.

Vad är det som känns tragiskt?
    Vad är det som saknas?
  • Anonym (h)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-09-01 11:54:28 följande:
    Tja, det är inte lätt att skriva en manual om förförelse.

Att det är de gifta männens som är det lättaste bytet är kanske inte så svårt att förstå. De är ofta trötta på skrikande ungar och en sunkrig fru som inte orkar med det lilla extra som krävs för att hålla relationen vid liv.

Jag vill inte ha ett längre förhållande, därför är jag också singel.
    Dock så har singelmän en förmåga att vilja "binda" sig och det vill inte jag. Då är de "upptagna" männen ett mycket tacksammare byte.
    Här talar logiken sitt tydliga språk.

Som du säger, de som är argast här i tråden är rätt uppenbart de som haft män som lekt på annat håll.

Varför är det så svårt att anstränga sig lite?
    Dessa fruar vill nog inte ha en man som sitter med magen jäsande över bältet med en öl i näven heller.
    Då kanske det är de som letar på ett mer attraktivt byte för stunden.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!