Inlägg från: Anonym (h) |Visa alla inlägg
  • Anonym (h)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

nénuphar skrev 2020-09-24 16:44:17 följande:
    Kränkt much?
    Ja, så fruktansvärt. Hur ska jag nu kunna jobba idag?

Nejdå, jag har aldrig blivit kränkt i ett forum där vissa gör allt för att lyckas med den bedriften.
    Så kör på du.

Det jag skrev är ju sant dessutom. Varför inte bara ta till dig och skärpa dig nästa gång du ska trycka till någon?
  • Anonym (h)
    nénuphar skrev 2020-09-24 16:49:30 följande:
    Tveksamt. Här är ett citat från dig:

Och de kränkta kvinnorna goes on!

The offended women go on*

De kränkta kvinnorna fortsätter*
    Ok, magistern.

Om du inte förstod det så är det inte så noga när man skriver "svengelska". När man liksom tramsar med uttrycken.

Lite som när du skrev "Kränkt much?".

Nåja, humor har du iallafall inte.
    Tråkmåns.
  • Anonym (h)
    nénuphar skrev 2020-09-25 05:39:21 följande:
    Transa på du! Jag struntar faktiskt helt och hållet i hur du skriver eller hur mycket svengelska du skriver MEN faktum är att du reagerar precis som alla andra som ifrågasatta eller när någon påtalar att man inte klarar av saker (fast här handlade det om kön/ språk istället för kränkt/förmåga att behaga sin man.) Tack för ditt deltagande i detta amatörpsykologiska experiment!
    Transa?
    Nu får du nog ta och lära dig att kontrollera vad du skickar iväg.

Sen kan jag tycka att du inte är rätt person att tacka för deltagandet då tråden inte är din. Eller är det kanske du som är "Älskarinna"?

Och hur kan det vara att när du gör fel så är det trams att påpeka det, men om någon annan kanske gör det så är du där och hugger direkt? Över skitsaker.
  • Anonym (h)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-26 16:07:17 följande:
    Det har du ju rätt i förstås.
    nénuphar skrev 2020-09-26 15:41:42 följande:
    Med lite god vilja kan nog även du se sambandet. Vad tycker du?
    Jag tycker att det kan vara intressant även med sidospår, och inser nog samtidigt att tråden början gå mot sitt slut.

De flesta har dömt ut mig, vissa har klistrat på mig diverse diagnoser. Någon enstaka har delat egna erfarenheter. Jag erkänner att jag kanske också drämt på för mycket med storklubban någon gång... antar att jag "gav igen" på något sätt.

Och nu spårade det nog ur lite på det du frågade om.  Men det får duga som svar.
    Jag tycker inte du ska bry dig om vad alla surtanter skriver om dig. Njut av livet, det går inte i repris.
  • Anonym (h)
    Cavill skrev 2020-09-27 15:25:38 följande:
    Kan man inte njuta av livet utan att trampa rätt på folk?
    Tja, det får du fråga ts om ifall du tycker att hon gör det.

Jag tycker nog som hon, se till att ha ett harmoniskt förhållande så vänstrar inte gubben.
  • Anonym (h)
    molly50 skrev 2020-09-27 16:15:46 följande:
    Eller så får mannen lära sig att öppna truten och prata med sin fru om han upplever att de har problem? Alt göra slut.
    Att vara otrogen är ett eget val man gör. Det kan inte skyllas på den som blir bedragen.
    Alla har ett ansvar för sina egna handlingar. Så även otrogna och de som ligger med otrogna.
    Ja, det borde han göra istället för att vara otrogen. Det håller jag med om.
    Håller också med om att det är ett eget val att vara otrogen. Givetvis.
    Att älskarinnan skulle vara skyldig på något sätt är dock bara bs.
    Varför skulle hon bry sig?
  • Anonym (h)
    molly50 skrev 2020-09-27 16:25:38 följande:
    Hon har,som sagt,ett ansvar för sina egna handlingar.
    Eller har man inget som helst ansvar för det man gör bara för att man inte är den som är i ett förhållande?
    Hon ansvara för sig själv, till sig själv. Inga problem där vad jag förstått.

Nej, man har faktiskt inte det!
  • Anonym (h)
    molly50 skrev 2020-09-27 16:33:18 följande:
    Resonerar du på samma sätt om man medverkar i mobbning av en annan människa?
    Eller ligger ansvaret enbart på den som påbörjat mobbningen?
    Det är inte jämförbart.

• Anonym (h)
    molly50 skrev 2020-09-27 16:45:59 följande:
    På vilket sätt? Man medverkar ju till någon annans svineri i båda fallen.
    Så svara på frågan.
    Ok, visst.

Om man mobbar någon så är man aktiv "face to face" så att säga. Man är personligt elak.

Om man ligger med någon annans man så skiter man i om frugan får veta eller inte. Man bryr sig liksom inte om vilket. Det handlar inte om henne.

Alltså, att mobba är personligt mot offret.
    Att knulla någons man har inget med "offret" att göra.

Nöjd?
  • Anonym (h)
    Anonym (DrLaura) skrev 2020-09-27 22:46:31 följande:
    Du glömde dina tre Nobelpris  Drömmer Där sjönk trovärdigheten lite grann.

Fast det är klart, du ljuger ju inte när du säger "färre än". 1 är färre än 10... 0 är färre än 10.
    Varför skulle ts ljuga om detta?
    Tror du inte att älskarinnor som njuter av tillvaron existerar?
    Kan berätta att du har fel isåfall.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!