Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
Vad menar du att jag ska göra åt det?
Otrogna män har ofta många större brister. Dessa män är oärliga, slajmiga, osäkra och omanliga. (Enligt statistik är otrohet vanligast bland män som missbrukar, har barn med olika kvinnor, arbetslösa osv (även om det sjövklrt finns några drägg i även andra samhällsklasser))Kvinnorna som denna typen av män kan få är ofta lite andrasortering . Få kvinnor som kan välja bland flera män tycker att denna typen av man är något att ha.
Jag förstår lockelsen i tillfälligt sex. Jag förstår dock inte varför du attraheras av denna typen av man?
Tänder du inte på manlighet, självförtroende och raka rör?
Hej ts!
Jag har några nyfikna frågor, nu när du ändå startar en tråd :)
Jag undrar om du resonerar så i andra sammanhang också, att det inte spelar någon roll om andra människor (du inte känner) skulle bli ledsna av ditt agerande? Är också nyfiken på hur du skulle tänka om något av dina vuxna barn blev bedragna? Är det deras fel som inte lyckats behaga sin partner eller blir det annorlunda då du har en relation till dem?
Låter som att du är nöjd med hur du lever (och det är det verkligen inte alla som är) så kör på :)