Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Black cat) skrev 2024-08-26 07:38:56 följande:
    Många har behov av att tro på karma, annars kan de inte förlika sig med sina färglösa eller tragiska liv.

Vi som själva väljer ur omgivande biomassa, jagar och äter upp våra byten vet att det inte är så saker fungerar. 

Mjau.
    Så rätt!

Men låt dem hoppas medans vi andra roar oss. 
  • Anonym (Älskarinnan)
    felicityporter skrev 2024-08-26 21:00:45 följande:
    Men svåra, du kommer aldrig någonsin få känna hur det är att ha en riktig käreksfull relation där båda gör vad som helst för varandra. Du kommer bara alltid få smulor och aldrig känna äkta kärlek. Det känns inte avundsvärt i mina ögon men mår du bra av det så kör på, vem är jag att säga att alla behöver äkta innerlig kärlek.
    Jag har haft en lång och fin relation, vad som hände tänker jag inte berätta men jag vet hur den känslan är.
    Beklagar att ditt försök misslyckades.

Är det så svårt att förstå när jag säger att jag är färdig med relationer? Att jag inte vill leva i en relation igen? 
    Varför fattar du/ni inte att detta är mitt medvetna val?

Du kallar det för smulor, för att du vill att det ska vara skrapet jag får. Jag får russinen, det godaste i kakan. Smulorna får frun sopa upp.

Jag älskar mitt liv, jag älskar min roll som älskarinna. 
    Stör det dig så, fine.

Håll reda på din man bara... tänk på det när du luffar runt i mjukisbrallor och tofflor på fredagskvällen.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (.asdf) skrev 2024-08-27 18:24:49 följande:
    Ja, många kvinnor som blir utnyttjade i relationer och de inser det inte själva att de slösar sitt liv på dessa män. Men något måste de ju ändå få ut av att stanna? Dock inte en fin kärleksfull relation som föregående talare pratade om.
    Det har du nog helt rätt i. 

De fick väl sin kull med ungar och en man på köpet kanske?
    En man som hellre förlustar sig med mig som inte har några skrikande ungar som stör. 
    En sensuell kvinna som ger honom njutningen som den grå frun varken orkar eller vill ge honom.

Han är trött på missionären under täcket med lyset släckt.

Jo, nu raljerar jag lite. Men det finns allt lite sanning i det.
    Anonym (Black cat) skrev 2024-08-27 19:00:30 följande:
    Män vill ha markservice, det är inget nytt.

Lågavlönade kvinnor med lite tråkigt utseende har inte så många val och en man som är snäll och har stabil ekonomi kan vara en välsignelse för vissa. 
    Exakt, och det är ju himla bekvämt.

Sen förstår jag ju att dessa kvinnor vägrar att inse detta faktum.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Struten) skrev 2024-08-27 19:11:27 följande:

Ts verkar vara bitter. Kanske för att hon aldrig får något riktigt napp, utan får nöja sig med att lite då och då få en liten stund med gifta män? Då blir det många ensamma stunder. 

Du har inte ens läst förstår jag, gör det och återkom sen. Om du vill. Eller låt bli.

Om du inte orkar läsa så får du gärna berätta var du ser bitterheten! 
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Struten) skrev 2024-08-25 15:29:42 följande:

Ts känner sig stolt,

Anonym (Struten) skrev 2024-08-27 19:11:27 följande:

Ts verkar vara bitter. 

Ojojdå, det ändrade sig visst på två dagar! {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Kurskamrat) skrev 2024-08-27 19:28:34 följande:

Studerar du på konstfack? Låter som att det här är en inlämningsuppgift i något. 

Haha nej det gör jag inte, och det är fyra år sedan jag startade tråden. Glad

Den väcks liksom till liv lite då och då.
  • Anonym (Älskarinnan)
    FruTe skrev 2024-08-27 19:28:55 följande:

Och dessutom ha ett behov av att starta en sån här tråd och berätta hur fantastiskt det är. 

Det är kanske inte fantastiskt men väldigt tillfredsställande.
    Du kanske skulle testa?

Om du har vad som krävs vill säga.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Va..) skrev 2024-08-27 19:57:28 följande:

Kanske är det för att provocera och lyfta upp problem/möjligheter till ytan. TS visar på ett bra sätt hur fördömande kvinnor kan vara mot varandra, 

Uttryck som "låt bli upptagna män"  visar på att man ser "sina män" som näst intill infantila känslolösa individer som lockas av andra kvinnor.

Män som upplever sig som bortglömda och känslomässigt svältfödda i sina relationer/äktenskap kommer att söka bekräftelse på annat håll. 

Kvinnor som äntligen kommit ut från jobbiga relationer kommer alltid att söka efter tillfälliga partners utan krav på fortsatt relation. 

Det är bara så det är.  

Är man rädd om sin partner eller make måste man se till att hålla relationen levande.

Precis så (det understrukna) är det.

Det hjälper liksom inte att visa upp ett "ägarbevis" för att hålla tjuvarna borta!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Feminina skrev 2024-08-27 20:12:53 följande:

Vad skulle krävas för att få till det med en gift man? Verkar ju inte vara någon bedrift alls? Alldeles för många som lyckas med det eftersom de gifta männen, är de enklaste bytena.

Jag tror det är mycket svårare att ha ett längre förhållande. Därför föredrar jag att vara singel. Sex är inget problem, varken för mig eller andra singlar, då det finns obegränsat med män som är villiga. 

Tja, det är inte lätt att skriva en manual om förförelse.

Att det är de gifta männens som är det lättaste bytet är kanske inte så svårt att förstå. De är ofta trötta på skrikande ungar och en sunkrig fru som inte orkar med det lilla extra som krävs för att hålla relationen vid liv.

Jag vill inte ha ett längre förhållande, därför är jag också singel.
    Dock så har singelmän en förmåga att vilja "binda" sig och det vill inte jag. Då är de "upptagna" männen ett mycket tacksammare byte.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (h) skrev 2024-09-01 12:50:05 följande:
    Vad är det som känns tragiskt?
    Vad är det som saknas?
    Det är sånt som försmådda fruar säger för att försöka trycka till oss som ligger med deras män.
    Inget att lägga någon vikt vid.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (.asdf) skrev 2024-09-04 09:29:29 följande:
    När en kvinna trivs bra som singel utan ett förhållande med en man som hon lever med då är det tydligen tragiskt. En kvinna är inte hel utan en man. Någonting saknas
    Det är nog snarare så att det är något som saknas om man inte klarar att leva utan en man.
    Som att dessa arma kvinnor skulle gå runt med en arm och känna sig lite halv, stympad och ickekomplett.

Det är synd om dem, fast de inte förstår det själva.

De klarar inte att uppskatta sig själva, de måste ha någon som gör det åt dem. Och när de lyckats fånga en man så sunkar de till sig efter ett tag... och då! Det är då den sköna, spännande älskarinna gör entré.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Black cat) skrev 2024-09-08 18:21:57 följande:
    Nu var inte kommentaren till mig, men jag svarar ändå: Antagligen för att det ligger något i kommentaren om att sunka till sig.

Min extra man kommenterar nästan varje gång vi ses hur "petite" jag är jämfört med kvinnan han har hemma. 

Sen finns det absolut män som är otrogna oavsett vad, men frestelsen blir svårare om kvinnan hemma har släppt efter.
    Såklart det ligger något i det.
    Frun tar mannen för självklar och skiter i sitt yttre. 

Mina älskare ser inte mig som petite (jag är närmare 180 cm lång) men väl som sin sexiga högresta vilda älskarinna.
    Enda nackdelen med det liv jag lever är när männen kärar ner sig i mig och vill lämna familjen för min skull.
    Det har ju hänt några gånger, trots att jag varit mycket tydlig med att jag inte är intresserad av det.

Varken av ett förhållande med mannen, eller än mindre få in hans avkommor i mitt bekymmerslösa liv.
    Dock aldrig.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!