Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
Hej Carl kul att du hittat min tråd!
Jag har inte förstört någonting. Jag har inte lovat någon något. Ska skuld delas ut så lägg den där den hör hemma. Hos den otrogne mannen. Och kanske till viss del på frun som tar honom för given.
Självklart är jag självisk! Det hymlar jag inte med. Min njutning, mitt nöje, det är frivilligt att delta.
Vissa män har fått känslor, ja det är korrekt.
Dock har jag varit tydlig från start att jag inte vill ha mer än hemliga möten fulla av njutning.
Hans familj är hans huvudvärk och de är inte mitt ansvar. Är han så dum att han lämnar dem när han ändå inte kan få mig... ja, då är det så. Och det är inte heller min huvudvärk.
Min uppfostran var det inget fel på, jag har ett bra liv. Ett bra jobb, ett bra boende och nära vänner. Men när jag var klar med mer seriösa relationer så bestämde jag att nu är det jag som gäller och jag skäms inte en sekund över det.
Så sitt du där och tyck synd om fruarna, de kanske skulle ansträngt sig lite mer och inte tofflat runt i mysbyxor på fredagskvällarna...
Hej på dig.
Din attityd skvallrar dock om att du är oerhört svartsjuk på fruarna. Annars hade du inte vräkt ur dig spydigheter över dem. De flesta normala människor sparkar inte på den som ligger. Därmed väcker du inga sympatier, och kanske är din mening att endast provocera.
Om man kan analysera ditt beteende så är du möjligen rädd för att ha ett intimt förhållande och själv råka illa ut. Möjligen en gång i tiden befunnit dig i samma roll, som de kvinnor du nu ser ner på.
Du spelar en roll som att du skulle vara bättre och förmer än mannens fruar. Jag ser då hellre en kvinna med empatisk förmåga, och skulle aldrig lockas av en oempatisk kvinna.
Vill gärna veta hur du fick till den slutsatsen.
För att göra det enklare för dig så kan jag berätta att jag inte råkat ut för en otrogen man. Det var jag som valde att lämna vårt äktenskap, av helt andra orsaker. På den tiden höll jag mig också till min man. Så det fanns ingen otrohet med i bilden.
Summa summarum, din analytiska förmåga haltar mer än lovligt.
Du får försöka igen.
Vilken kvinna du föredrar spelar mig ingen roll. Jag vill inte ha dig oavsett. Och ingen annan man heller. (Om du nu är man, din ilska lyser igenom så pass så att jag tror att du är en försmådd fru vars man leker på roligare lekplatser än gungan hemma i er säng.)