Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-04-19 16:16:37 följande:
Det gör mina älskare också, kanske lite väl mycket om jag ska vara ärlig.Min nuvarande älskare... ojoj vilken man!
Hade jag velat ha en man i mitt liv så hade han kanske, kanske varit ok. Dock inte numera då han avlat fram ett gäng ungar med sin fru.
Fast ibland verkar han tro att jag skulle ta mig an honom och hans avkommor, vilket aldrig kommer ske.
Jag älskar mitt liv som fri, men i någon slags "förhållande" som är nono i mångas ögon. Det gör mig ännu vildare och får männen att vilja ha mig än mer.
Det var inte helt enkelt att avsluta men jag blev tvungen när han började prata om att lämna sin fru för mig.
Varför liksom, han visste att han var min leksak. Det var jag tydlig med från dag ett till dag sist, som inträffade för ett par veckor sedan.
Hört ryktesvägen att hans fru fått nys om mig och sin man och att hon tänker lämna honom. Så snart står han väl med väskan utanför och plingar på. Tror någon att jag tänker ta hand om vraket då eller? Inte en chans.
Just nu har jag inte någon lekkamrat, tänker ligga lågt ett tag tror jag. Sen ska jag leta rätt på en ny "kompis" att ha kul med. En gift kompis med många russin i bagaget, så får frun knapra skorpor.
Jag älskar detta liv men dessa upptagna män, jag tänder som fan på att han är otrogen och att hans fru och griniga ungar sitter där hemma och ser på barnprogram medans vi knullar skiten ur oss!