Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Hahaha) skrev 2024-02-16 13:10:05 följande:

Det är ju just det fetade. Det du beskriver är ju det poänglösa i livet (förutom just sexet). Det som inte betyder så mycket. 

Det viktiga är ju just vardagen, tacokvällen där man skrattar åt veckan som varit, utflykten till nåns föräldrar, handen i ryggslutet när man passerar varann med disken. Blicken efter en sömnlös natt med barnen. Att krypa upp ihop efter att barnen lagt sig. När barnen sen flyttat är det ju livshistorien man har ihop.

Det är ju det här med älskarinnor, att man vill intala sig att man just får det ?fina?. Men det är det ju inte. Det en älskarinna får är det mannen inte är så brydd om och kan avvara utan risk.

Du förstår väl ändå att det är skillnad på åsikter och fakta?
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Hahaha) skrev 2024-02-16 13:43:55 följande:
    Ja, gör du?
    Du gör dessvärre inte det och jag har faktiskt inte lust att lägga mer energi på att fösöka få dig att förstå att människor är olika, önskar sig olika saker och uppskattar olika saker.

Jag har förståelse för din frustration då din man bedragit dig, men det behöver du inte lägga på mig då jag högst sannolikt inte varit hans älskarinna.

Har du inget relevant att komma med så tackar jag ör uppmärksamheten och önskar dig lycka till.
    Du får gärna sista ordet, varsågod.
    Jag kommer inte bemöta det oavsett hur mycket du försöker provocera.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-02-16 14:25:54 följande:
    Håller med!!!

Ett fint familjeliv tillsammans med intimitet och kärlek... alla russin i ett och samma paket... bättre än så kan det inte bli! Det blir aldrig så fint på samma sätt som med den man älskar, när man istället sexar runt med upptagna partners. Jag är klar med den delen av mitt liv och är lyckligare nu. :)
    Som sagt, alla önskar sig inte samma saker.
    Jag vill inte ha ett familjeliv, det är jag klar med för länge sen.

Är inte intresserad av någon kärleksrelation heller.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Skönt för f....) skrev 2024-02-16 13:56:52 följande:
    Tycker inte det känns tomt alls! Jag har världens bästa familj här hemma. Men tyvärr har maken inte längre världens bästa potens för att uttrycka det milt. Jag tillåter mig därför att på mina jobbresor njuta av olika potenta män. När vi ses är det högkvalitativ sex på mina villkor!

Jag får precis vad jag vill ha, hårt, mjukt, porrigt sexigt. Tröttnar jag på en man så är det hur enkelt som helst att skaffa en ny. Stenhårt krav på att visa intyg om testning för sjukdomar är viktigt.

Det bästa av två världar. Har jag dåligt samvete? Inte det minsta! Alla får ju det dom vill ha!
    Absolut krav på testning!
    Annars kan han söka vidare.

Det är ju fördelen med att vara älskarinna till en gift man, han gnäller inte och gråter när man ledsnar på honom. Det har iofs hänt, men bara ett fåtal gånger.
    Det var dessa fåtal män som faktiskt lämnade frun för en framtid med mig, trots att jag gjort det välidgt klart att jag inte hade något intresse av något seriöst,
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (h) skrev 2024-02-17 13:16:27 följande:
    Jag håller verkligen med om allt du skriver här.
    Så patetiskt med dessa män som tror att man verkligen vill ha dem, överta kärringens begagnade gubbe med ungar i släptåg.
    Vad inbillar de sig liksom?

Ska man ha ett förhållande så inte fasen har man det men en som knullar bredvid heller!

Inte fan vill jag tvätta hans skitiga kalsonger heller, eller snyta hans snoriga ungar.

You go girl!
    Exakt, inte fasen vill jag ta över hennes gubbe på heltid heller. Och definitivt inte deras ungar.
    Den vardagen får hon mer än gärna behålla, jag käkar bara russin jag!  
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Carl) skrev 2024-02-18 13:58:12 följande:
    Den dagen du stadgar dig kommer en annan kvinna och äter russinen ur din kaka. 
    Högst osannolikt, jag är färdig med förhållanden för länge sedan.
    Har vuxna barn och lever själv, kan liksom inte ha det bättre.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-02-19 08:28:28 följande:
    Du har så rätt... jag var älskare till kvinnor i lite för många år. Så torrt och tomt. För mig blev den en hel del känslomässiga berg- och dalbanor också. Man får nog vara lite utav psykopat om man ska kunna upprätthålla det levernet alltför länge utan att känna känslor, som TS. :)
    Nu för tiden har jag en kvinna som ger mig russin varje dag... så härligt och fint.
    Så för att du inte klarade av att leva det livet så är andra som vill leva så... psykopater?
    Jag bara älskar alla amatörvetare här på sajten alltså! Tungan ute
  • Anonym (Älskarinnan)
    Mittilivet66 skrev 2024-02-19 11:20:46 följande:

Men om du inte vill ha ett förhållande är det då inte lättare att träffa män som är singlar? Varför krångla till det med upptagna.. 

Det har jag förklarat flera gånger redan, men visst lite snabbt då.
    Singelmännen har en förmåga att vilja ha en relation, det är jag inte det minsta intresserad av.
    Singelmän vill ses i tid och otid, gärna göra saker och visa upp att man är tillsammans. Det vill inte jag.

Jag vill på inga villkor ha något förhållande, jag orkar inte med att ha krav och/eller önskemål på vad jag ska göra, när jag ska göra det för att han ska vara nöjd.
    Vill inte presenteras för vare sig vänner eller familj då jag inte söker något seriöst.

Med en gift man slipper jag allt detta. Det är den primära anledningen, sen finns det mer småsaker som gör att det är detta upplägg som passar mig perfekt.

Jag tänker inte på fruarna, jag bryr mig inte. Men nu när jag ändå skänker dem en liten tanke så är det ju så att om de ägnade lite mer tid och energi, ansträngde sig lite, så kanske inte deras män valde att ha sina skönaste stunder med mig...
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-02-19 11:24:50 följande:
    Jag har själv velat ligga med gifta kvinnor. Upptagna män har velat träffas också.
    Men gör det då.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Äckel) skrev 2024-02-19 11:23:16 följande:
    Du är bara en billig spermahink med noll självrespekt, inget att skryta om! 😂
    Vem har skrutit menar du?
    Du får kalla mig för vad du vill, så säger säkert de andra bedragna fruarna också. Så du är inte ensam, om det är till någon tröst. {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!