• Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

• Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Anonym (h)
    Anonym (Jaha) skrev 2020-09-20 20:02:18 följande:
    Anonym (Japp) skrev 2020-09-20 15:34:24 följande:

Vad har det med hennes tråd att göra?

Det har med hennes tråd att göra, men kanske på ett djupare plan än ni kan se.

Jag är fundersam över vad som gör att just TS väljer att inte ha en partner inom överskådlig framtid, och hur det kommer sig att hon verkar se det som negativt att vara en familj. Om hon skulle vilja ha en riktig diskussion kunde det vara intressant att även ta upp bakgrund, såsom hennes tidigare förhållanden och hur det tog slut. Hon vill dock inte detta och är inte ett dugg intresserad av en diskussion kring hennes val. Jag väntar mig inget svar, och skulle hon svara skulle det inte säga någonting. Hon vill bara låtsas som om hon vill "röra om i grytan".
    Djupare plan än ni kan se?

Vad är det för trams?
    Förstår precis vad du menar men du ska nog inte räkna för mycket med att ts kommer ge den informationen när du skriver på detta näsvisa, lite förmersättet som du gör.

Genom att dumförklara andra blir man inte heller speciellt populär. Men det vet du säkert redan.

Men var är ts?
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (h) skrev 2020-09-21 05:09:43 följande:

Djupare plan än ni kan se?Vad är det för trams?Förstår precis vad du menar men du ska nog inte räkna för mycket med att ts kommer ge den informationen när du skriver på detta näsvisa, lite förmersättet som du gör.Genom att dumförklara andra blir man inte heller speciellt populär. Men det vet du säkert redan.Men var är ts?

Uppenbarligen förstod du inte vad frågan hade med saken att göra. Det skrev du själv.

Nej, jag räknar inte med svar. Jag skrev frågan för länge sedan på ett helt normalt, vänligt vis, men det ligger inte i TS intresse att diskutera. Jag räknade inte med svar då heller.

Hoppas inte för mycket på att TS kommer tillbaka. Kanske du tycker det är lite trist att TS ignorerat även dig genom tråden, trots dina hejarop?
  • Anonym (Naiv)

Djupare plan än ni kan se?Vad är det för trams?Förstår precis vad du menar men du ska nog inte räkna för mycket med att ts kommer ge den informationen när du skriver på detta näsvisa, lite förmersättet som du gör.Genom att dumförklara andra blir man inte heller speciellt populär. Men det vet du säkert redan.Men var är ts?

Hahaha! ?Var är ts??

Jobbigt att drottningen lämnat sitt hov. Nu får du föra talan själv för alla livsnjutare mot oss andra överviktiga, lodiga och bittra moraltanter som inte hat förstånd att förstå oss på ert stolta manifest .
  • Anonym (Naiv)
    Anonym (Naiv) skrev 2020-09-21 07:28:47 följande:

Hahaha! ?Var är ts??

Jobbigt att drottningen lämnat sitt hov. Nu får du föra talan själv för alla livsnjutare mot oss andra överviktiga, lodiga och bittra moraltanter som inte hat förstånd att förstå oss på ert stolta manifest .

Detta var riktat till h . Beror om ursäkt.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Djupare plan än ni kan se?

Vad är det för trams?
    Förstår precis vad du menar men du ska nog inte räkna för mycket med att ts kommer ge den informationen när du skriver på detta näsvisa, lite förmersättet som du gör.

Genom att dumförklara andra blir man inte heller speciellt populär. Men det vet du säkert redan.

Men var är ts?
    Här är ts.
    Jag har haft en ljuvlig helg men nu är det vardag igen.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Naiv) skrev 2020-09-21 07:28:47 följande:
    Hahaha! ?Var är ts??

Anonym (Naiv) skrev 2020-09-21 07:37:07 följande:
    Detta var riktat till h . Beror om ursäkt.
    Du skickade det till rätt person, så du behöver inte "bero" om ursäkt.
    Är du onykter eller?

• Anonym (Naiv)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-21 11:23:40 följande:

Du skickade det till rätt person, så du behöver inte "bero" om ursäkt.

Är du onykter eller?

Men vi säger det . Låter mycket roligare att vara full tidig måndag än att min telefon är spräckt och lever sitt egna liv.
  • smulpaj01
    nénuphar skrev 2020-09-20 14:22:06 följande:

Du som gillar logik och kanske har samma erfarenhet- hur ser du få på att man medvetet väljer upptagna män för att de inte är lika intresserade av relation men sen i samma andetag berättar att man fått efterhängsna (gifta) karlar efter sig? Om man nu är så obrydd om andras känslor, var i ligger problemet att avvisa en singelmamma? Jag har lite svårt att se varför det skulle vara problematiskt att ha relationer med singelmän som inte vill något mer än att ligga. Det funkar till och med väldigt bra för väldigt många. Alltså torde det finnas någon mer dimension för TS att ta sig en gift man. Det har jag inte sett att TS svarat på.

Fast alla förstår ju var "tjusningen" ligger, det gör även du. Hon har noll självkänsla och springer efter gifta män för att få någon form av bekräftelse. Deras fruar är ju övervika, fula och kan inte vattna sin egen gräsmatta. TS är snyggare, sexigare och kan ha heta helger med dessa bottenskrap. Frunkan aldrig komma i närheten av ts, hon går igång på att bräda fruarna. TS är en mycket bitter och tragisk människa, jag hoppas hon får hjälp att må bättre snart.
  • smulpaj01
    smulpaj01 skrev 2020-09-21 15:43:00 följande:

Fast alla förstår ju var "tjusningen" ligger, det gör även du. Hon har noll självkänsla och springer efter gifta män för att få någon form av bekräftelse. Deras fruar är ju övervika, fula och kan inte vattna sin egen gräsmatta. TS är snyggare, sexigare och kan ha heta helger med dessa bottenskrap. Frunkan aldrig komma i närheten av ts, hon går igång på att bräda fruarna. TS är en mycket bitter och tragisk människa, jag hoppas hon får hjälp att må bättre snart.

Överviktiga *
  • Anonym (Älskarinnan)
    smulpaj01 skrev 2020-09-21 15:43:00 följande:
    Det måste vara svårt för dig att acceptera att jag har ett bra och händelserikt och berikande liv, eftersom du gör allt för att tala om för andra hur jag är och fungerar.

Du är ju faktiskt patetisk i dina försök att förminska mig.

Kram på dig surpuppa!
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!