Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-07 05:11:33 följande:
    Herrgud ja, det är min högsta önskan att träffa en man som bedrar och knullar andra på hotell någonstans, och slösar både tid och pengar på henne medans jag är hemma och snyter ungar.

Ja gud ja, det är så jag vill bli behandlad!

Eller inte. 
    Men det känns helt ok att bidra till att andra kvinnor behandlas så?
  • molly50
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-10 20:52:53 följande:
    Det var en provokation, det hade du vetat om du läst allt jag skrivit.
    Och varför känner du ett behov av att provocera om du nu verkligen inte bryr dig,som du påstår?
  • molly50
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-11 11:13:36 följande:
    Provocerande rubrik, för att väcka uppmärksamhet.
    Sen om vissa provoceras av vad jag skriver? Inte mitt problem.
    Och varför vill du väcka uppmärksamhet om att du ligger med gifta män?
    Varför behöver andra veta det om du nu inte bryr dig?
  • molly50
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-11 11:19:50 följande:
    Du vet varför jag startade tråden.
    Eller har du glömt det?

Sen kanske vissa är för godtrogna och behöver en väckarklocka... vem vet?
    Ja,det vet jag. Men jag förstår fortfarande inte varför du vill väcka uppmärksamhet genom att berätta att du ligger med gifta män och att det beror på att deras "tanter inte vattnar gräset" eller "klarar av att behaga dem".
    Ett tips om du vill ha uppmärksamhet och inte provocera är ju att inte börja med att lägga skulden på de bedragna fruarna.
  • molly50
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-11 11:53:44 följande:
    Om fruarna är så underbara, varför väljer då deras män att ligga med mig?
    En del söker bara spänning vid sidan av.
    Och även om det skulle vara problem i förhållandet så är det ändå mannens val att vara otrogen.
    Så lägg skulden där den hör hemma.
  • molly50
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-11 13:01:56 följande:
    Vet du vad?
    Jag bryr mig inte om vems skulden är!
    Nej,jag vet det. Du har upprepat det några gånger.
    Ändå så lägger du skulden på de bedragna fruarna.
  • molly50
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-11 15:26:01 följande:
    Jaha, det är det man menar... välkommen in i min hjärna.
    Eftersom du vet vad jag menar så... du börjar bli som amatörpsykologerna.

Och något beror det ju på. Berätta varför då, du som vet? 
    Är det för att fruarna ger männen det de önskar och åtrår kanske... eller inte. Berätta!
    Om det inte är vad du menar så kanske du kan förklara vad du egentligen menar?
  • molly50
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-11 19:19:24 följande:
    Jag menar nog att du får fråga männen varför de föredrar mig.
    Fråga helst de där tre som lämnade allt för mig, fast jag inte ville ha dem.

Fråga dem. Jag kan inte svara på varför männen väljer mig. (Men jag kan ju ana...)
    Det var inte svar på frågan.
    Frågan var vad du menade om du inte menade att skuldbelägga de bedragna fruarna.
    Svara på det.
  • molly50
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-12 05:04:58 följande:
    Jag vet inte om jag skuldbelägger dem när jag funderar kring orsaker till att deras män hellre ligger med mig än med dem.
    Eftersom jag inte diskuterar männens fruar/äktenskap/avkommor med dem så vet jag inte hur de har det där hemma.

Hade det varit rosaskimrande eller rosenrött så inser nog både du och jag att han inte riskerat att mista det för att få vara med mig.
    Eller vad tror du?
    Fast är det inte att skuldbelägga när du skriver att något måste vara fel i förhållandet?
    Och i trådstarten skrev du att fruarna inte klarar av att behaga sina män och att de inte vattnar sin gräsmatta.
    Det är ju att skuldbelägga fruarna.

Jag vet att det finns de som bara söker spänning vid sidan av,utan att det behöver vara problem i förhållandet.
    Om de har problem och hellre väljer otrohet som utväg än att prata om det eller göra slut så är de ju inget annat än riktiga skitstövlar.
  • molly50
    Miss Skywalker skrev 2020-10-12 10:47:32 följande:
    Ts har inte förstått att skitstövlar gärna vill både äta kakan och ha den kvar.
    Jo,absolut! Det var det jag menade. Även om jag kanske inte uttryckte mig så tydligt.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!