Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
Men hallå! Ge er nu! Låt TS besvara de frågor som faktiskt finns. Det blir ju ingen vettig diskussion med detta vevande.
Men hallå! Ge er nu! Låt TS besvara de frågor som faktiskt finns. Det blir ju ingen vettig diskussion med detta vevande.
Det är bra att du vågar står för det. Precis som att ts står för det hon gör.
Jättebra.
Javisst vill jag hålla tråden vid liv, den är ju rolig!
Erkänner direkt utan omsvep.
Tror du att "h" är en man?
Jag har fått känslan att det är en kvinna...
Och att "ligga" med en kvinna är totalt ointressant för mig.
Inte kan väl "h" vara en man?
Eller?
Engelsk grammatik?
Och jag är ingen hen, jag är kvinna. Det trodde jag framgått.
Vegbböjningen?(Jodå, jag förstår vad du menar. Men det blir lite lustigt när du ska anmärka och skriver fel själv.)Sen får du gärna berätta lite närmare om vilken engelsk grammatik du yrar om, vad jag vet så skriver jag på svenska.Och jag är kvinna, sen får du gärna tro att jag är en marsian om det gör dig gladare. Eller en marsipan för den delen. (Jag vet att "en marsipan" inte är korrekt, jag skojar bara lite med dig. Fast om du har humor är tveksamt.)
Vegbböjningen?(Jodå, jag förstår vad du menar. Men det blir lite lustigt när du ska anmärka och skriver fel själv.)Sen får du gärna berätta lite närmare om vilken engelsk grammatik du yrar om, vad jag vet så skriver jag på svenska.Och jag är kvinna, sen får du gärna tro att jag är en marsian om det gör dig gladare. Eller en marsipan för den delen. (Jag vet att "en marsipan" inte är korrekt, jag skojar bara lite med dig. Fast om du har humor är tveksamt.)
Ok, magistern.
Om du inte förstod det så är det inte så noga när man skriver "svengelska". När man liksom tramsar med uttrycken.
Lite som när du skrev "Kränkt much?".
Nåja, humor har du iallafall inte.
Tråkmåns.
Transa på du! Jag struntar faktiskt helt och hållet i hur du skriver eller hur mycket svengelska du skriver MEN faktum är att du reagerar precis som alla andra som ifrågasatta eller när någon påtalar att man inte klarar av saker (fast här handlade det om kön/ språk istället för kränkt/förmåga att behaga sin man.) Tack för ditt deltagande i detta amatörpsykologiska experiment!
En till tråd som på FL som blir totalt ointressant för att några få personer ska tjafsa om saker som inte hör hit.
Transa?
Nu får du nog ta och lära dig att kontrollera vad du skickar iväg.
Sen kan jag tycka att du inte är rätt person att tacka för deltagandet då tråden inte är din. Eller är det kanske du som är "Älskarinna"?
Och hur kan det vara att när du gör fel så är det trams att påpeka det, men om någon annan kanske gör det så är du där och hugger direkt? Över skitsaker.