Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
Får man fråga vad du håller på med?
Får man fråga vad du håller på med?
Ok, och hur tycker du att det går?
Vad tycker du om att hålla sig till ämnet i ts då?
Vad tycker du om att hålla sig till ämnet i ts då?
Irriterad? Nejdå, inte ett dugg.
Krävs mer än klappande fånar och s.k "livsnjutare" för att få upp mitt blodtryck.
De är nog snarare "heta". För varför skulle verkligt heta män som gillar att lyxa till det med behagfulla ymnigt vattnande kvinnor som ts och konsonanten ha bedagade, ointresserade, småfeta, tråkiga och allmänt frånstötande fruar?
Nån mer som misstänker att TS är en uttråkad och bitter kille/man som sitter hemma i bara mässingen och trollar?
Annars uppenbart personlighetsstörd äldre kvinna. ä
Alternativ 1.
Det är helt uppenbart sedan första inlägget.
Att du fryser om röven beror nog mer på den andra tråden du hänger i,
Ja, vem vet. Man fryser mer utan kläder.
Jag kanske är en av dem som klär av sig där?
Dom flesta prata mer om männens familjer, barn och hustrun. Männen då? Är dom helt felfria?
Låt människor få leva sina liv precis som dom vill. Varför ens bry sig om vad andra gör? Är det ren avundsjuka från er sida eller vad är det med människor.
Alla har sitt eget ansvar över sina egna liv och vad dom väljer att göra.
"Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande."
Det skrev jag när 282 inlägg var skrivna. Snart 400 inlägg senare får jag samma kommentarer.
Undrar du något, fråga. Men kombineras det med amatördiagnoser så blir det inga svar.
Det är det inte jag som gör.
Men nu får du ta och ge dig! Fattar att man kan bli provocerad av ts men det finns vissa grejer man helt enkelt inte skämtar om, hur än jävla förbannad man blir! Att någon ligger i koma är en av dom sakerna. Andas, människa, andas...
Fast alltså, allvarligt: man kan inte tycka att en tråd är en trolltråd!! Man kan tro att det är det, men man kan inte tycka det! Haha, hur mycket jag än inte ställer mig bakom ts inlägg så är detta faktiskt en sak till som hon har rätt i.
Njae, alltså - du kan inte tycka nånting som har ett objektivt sanningsvärde. Exempelvis kan du inte tycka att nån är läkare, eller att Kalle bor i England, eller att min dator just gått sönder, eller att Löfven är Sveriges statsminister - helt enkelt för att alla dessa saker är objektivt sanna eller falska. Däremot kan du tycka att en viss läkare är duktig, eller att det är trevligt för Kalle att han bor i England, eller att det är rätt åt mig att min dator gått sönder, eller att det är beklagligt att Löfven är Sveriges statsminister, eftersom alla dessa saker saknar objektivt sanningsvärde. Är du med på hur jag menar? Man kan alltså inte tycka att en tråd är en trolltråd - antingen är den det, eller också är den det inte. Såvida man inte använder ordet "trolltråd" i nån annan betydelse än dess ursprungliga betydelse förstås, som t ex 'tråd som skapar onödig debatt' eller liknande. Då kan man förstås tycka att det är en trolltråd. Hoppas jag var tydligare nu :)
Det har den inte.
Och nu har du förbrukat din rätt till svar på dina frågor.
Kan man inte bete sig så får man inga svar.