Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Akidoki skrev 2020-10-25 23:39:43 följande:
    Öh har du ens legat någon gång?
    Öh, ja troligtvis har jag ju det.
    Har du inte förstått det så är jag den första att beklaga.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (TF) skrev 2020-10-26 12:53:06 följande:
    Tvivlar inte på att du tycker att du har det kalasbra, tvärtom. Du pyser av självbelåtenhet.
    Det är inte för att du eventuellt skulle må dåligt som jag känner medlidande med dig. Det är för din grandiosa och narcissistiska attityd som är ganska äcklande. Det är vad jag kan utläsa av din trådstart och hur du besvarar tråden här (men visst, du är säkert en jääättehärlig person och jag är dömande eller hur?) 
    Precis som du säger, man får svar här utefter hur man bemöter dig -
    precis som att du kommer också få kritik här efter hur du väljer att handla och berättar om det. 
    Ok, registrerat.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Black cat) skrev 2020-10-25 13:45:11 följande:
    Det är dock ingen slump att det ofta anges som ett varningstecken för otrohet om mannen plötsligt blir extra mån om sitt utseende och sin hygien.

Så länge lortgrisen förblir en lortgris är det alltså mindre risk att han hänger med Älskarinnan, då hade han troligen tagit en extra dusch istället.
    Det är precis så det är.

Så länge han lurkar omkring därhemma så behöver hon nog inte oroa sig.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (TF) skrev 2020-10-26 16:24:08 följande:
    En annan sak du kan registrera är att det är jag som ligger med din son, hans fru vet inte om det än bara :) Men vill inte skriva något mer här, då hon ju har ett konto på familjeliv.
    Ok, registrerat.
  • Anonym (Älskarinnan)
    smulpaj01 skrev 2020-10-26 16:23:39 följande:

Har du någon gång sett frun till männen du ligger med? Anledningen till min fråga är för att älskarinnorna alltid (enligt min erfarenhet) är mycket fulare än den fru han har hemma. Detta är något jag har funderat på och det enda jag har kommit fram till är att det är frun som har lessnat på mannen och är på väg bort, därför tar han vad som helst för att få känna sig lite älskad för en stund.

Ja, det har hänt om jag sprungit på mannen med frun med sig på stan t ex.
    Dock har jag inte sett de flesta.

Jag är inte det minsta intresserad eller nyfiken på dem, eller hur de ser ut nämligen.

Så, hur har du fått din erfarenhet av älskarinnor?

Din teori stämmer dessvärre inte, när det kommit fram att jag existerat i deras mäns liv så har de ofta pipit hem med svansen mellan benen. 
    Att de inte vill lämna familjen är ju liksom min önskan, då jag inte på något vis är intresserad mer än av lite "lek".

Hos mig känner han sig heller inte älskad, snarare kåt och senare tillfredsställd. Allt enligt mina önskemål.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Akidoki skrev 2020-10-26 18:24:06 följande:
    Det finns ingenting i det du skriver som egentligen talar för det.
    Nej, säger du det så.
    Du får gärna tro att jag är oskuld.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Velouria skrev 2020-10-26 20:46:35 följande:
    Vad är det som gör att du överhuvudtaget stratar en tråd om det här?
    Det har jag berättat i början av tråden.
  • Anonym (Älskarinnan)
    smulpaj01 skrev 2020-10-27 03:06:31 följande:
    Det är inte bara min teori, det är fakta. Kolla alla kändisar med supersnygga fruar som sätter på den fula barnflickan. Jag har aldrig sett en snygg älskarinna, utan dessa tanter är alltid desperata ruggugglor som tar det enda de kan få, bottenskrapet av "män". Jag umgås inte med såna människor, otrogna män/kvinnor är inte vad jag vill ha i min bekantskapskrets, men jag har ögon att se med.

Jag hoppas han blir tillfredsställd, det är ju det han har betalat för med weekend resan, middagen, spa eller vad han nu köper dig för
    Haha, du är verkligen bitter. Jag förstår att du reagerar som du gör eftersom du har din erfarenhet, dock är din erfarenhet inte fakta.
    Har sett någongstans där du skryter om hur snygg du är, men vet du? Det är också en åsikt, inte fakta.

Bittra lilla kvinna, det är nästan så jag tycker synd om dig.
    Sura, bittra kvinnor ingår inte i min bekantskapskrets så jag vet ju inte hur såna som du resonerar och vad ni inbillar er. För det är just det du gör. Inbillar dig.

Ditt bittra avslut är bittrare än en bittermandel. "Köper"? Ja, kära nån. Tungan ute
  • Anonym (Älskarinnan)
    Akidoki skrev 2020-10-26 22:20:05 följande:
    Det verkar onekligen så. Inget fel i det.
    Så bra!
    Då kan du sluta bekymra dig.
  • Anonym (Älskarinnan)
    smulpaj01 skrev 2020-10-27 10:35:08 följande:
    Haha....

Det är dock inte jag som springer efter bottenskrapet av män, jag behöver inte det utan jag kan få den jag vill ha som är singel och bra.

Hoppas du kommer över din bitterhet mot människor (främst kvinnor) och får må bra igen, även du har ett värde som människa och inte bara som en tömning station. En dag kanske du förstår det och träffar en fin man som uppskattar dig på riktigt, inte bara för ett simpelt billigt knull.
    Hahaha!
    Herregud, ja det är klart att du kan få vem du vill. Ja men det är ju självklart! 
    Åh, herregud vilken komiker du är!!!

Nej, nu skrattar jag så jag får ont i magen! 

Och om du missat det så vill jag inte ha en partner, inte nu och inte någonsin.

(Om du bara visste vad det är du kallar för "bottenskrap". Fast det är klart, bittra bedragna kvinnor måste ju försvara sina misslyckanden på något sätt.)
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!